قدس ‌آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از ارتقا سیستم ایمنی و اطفا حریق ناوگان آتش نشانی منطقه ساری خبر داد.

ارتقای سیستم اطفای حریق ناوگان آتش نشانی منطقه ساری

حسینعلی طالبی با بیان اینکه ضریب ایمنی و آتش نشانی در شرکت های نفتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، گفت : با توجه به حساسیت های موجود و ضرورت افزایش توان عملیاتی سیستم ایمنی و آتش نشانی، یک دستگاه خودرو اطفاء حریق با امکانات و تجهیزات پیشرفته به ناوگان ایمنی وآتش نشانی منطقه ساری اضافه شد.

وی با بیان اینکه پیگیری های مستمر واحد اچ اس ای به منظور دریافت خودرویی با امکانات ویژه به نتیجه رسید، یادآور شد: خودرو اویکو با کلیه امکانات اطفاء حریق و امداد و نجات شامل دستگاههای تنفسی هوایی مثبت همچنین لباسهای مخصوص اطفاء حریق و انواع اتصالات و تجهیزات، تحویل منطقه ساری شد و کار خود را در این واحد آغاز نمود.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری اضافه نمود: واحد آموزش با همکاری واحد ایمنی و آتش نشانی منطقه ساری به برگزاری یک دوره آموزش تخصصی بکارگیری مطلوب از این خودرو اقدام کرد و اساتید مجرب شرکت سازنده به کلیه پرسنل این واحد به صورت تئوری و عملی آموزش دادند.

طالبی افزود: واحد ایمنی و آتش نشانی با مدیریت کارشناسان مجرب و پرسنل کار آزموده و متخصص به صورت شبانه روز با پیشگیری و پیش بینی خطرات احتمالی تاکنون از کارنامه قابل قبولی برخوردار بوده و با پیوستن این خودرو به ناوگان ایمنی و آتش نشانی، با توان بالاتری به انجام امورات محوله خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.