۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 407959

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی میانسال در پی تصادف با کامیون حامل بار آجر خبر داد.

برخورد مرگبار کامیون حامل آجر با عابرپیاده

به گزارش قدس آنلاین، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت:‌در ساعت 16:12 امروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع درمسیر شرق به غرب جاده خاوران بعد از شهرک عباس آباد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل، اظهار کرد:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه کامیونت حامل بار آجر سفالی در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان با مردی میانسال که در حال عبور از عرض خیابان بود برخورد کرده است.

ملکی با بیان اینکه شدت حادثه به حدی بود که این مرد در زیر کامیون گرفتار شده‌ بود ، گفت:‌عوامل آتش‌نشانی این مرد 53 ساله را از زیر کامیون خارج کرده و در حالی در نقاط مختلف بدنش آثار شکستگی و جراحت وجود داشت به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی به دلیل شدت جراحات وارده در همان دقایق اولیه تایید و اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد" عوامل آتش‌نشانی محل را به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل دادند تا کارشناسان پلیس علت حادثه را بررسی کنند.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 16:34 به ماموریت خود خاتمه دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.