قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های جشن میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه(س)، خواهر گرامی امام رضا(ع) در سه نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، خواهر گرامی امام رضا(ع) ویژه برنامه‌های با شکوهی در سه نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مراسم شب و شام میلاد این بانوی گرامی از ساعت 20 تا 22 در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سیزدهم و چهاردهم مرداد ماه برگزار می‌شود و حجج اسلام محمدمهدی ماندگاری در شب میلاد و سیدعلی مهدوی‌نیا در شام میلاد آن حضرت به ایراد سخن می‌پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه ویژه برنامه سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) از ساعت 10 تا 14 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم که در روز پنجشنبه چهاردهم مرداد ماه برگزار می‌شود حجت‌الاسلام علیرضا حدائق سخنرانی می‌کند.
حسینی تصریح کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مولودی خوانی، شعرای آئینی به شعر خوانی و گروه‌های همخوانی به اجرای سرود و تواشیح می‌پردازند.
وی گلباران حرم رضوی و تبریک و شادباش بانوان مشهدی به ساحت مقدس امام رضا(ع) را از دیگر ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در مشهد الرضا(ع) برشمرد و تأکید کرد: همزمان با روز اول ماه ذی‌القعده، سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، بانوان مشهدی با شاخه‌های گل از عرصه میدان شهدا به سمت بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند و با تقدیم این شاخه‌های گل به امام رضا(ع) سالروز میلاد فرخنده خواهر گرامیشان را به محضر ایشان تبریک و تهنیت عرض می‌کنند و با حضور در رواق امام خمینی(ره) این مکان مقدس از ویژه برنامه‌ جشن روز میلاد کریمه اهل بیت، بهره‌مند خواهند شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.