قدس آنلاین – گیلان – مریم غلامپور: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه سیار شهری عرضه کتاب این کانون در پارک ملت رشت خبر داد.

راه‌اندازی نمایشگاه سیار شهری عرضه کتاب کانون در رشت

علی پورحسن با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه سیار کتاب این کانون در پارک ملت رشت اظهار کرد: این نمایشگاه و فروشگاه با هدف گسترش‌ فرهنگ مطالعه و کتاب‌‌خوانی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه سیار شهری کانون پرورش فکری گیلان از 13 مرداد‌ماه جاری به مدت دو هفته میهمان بوستان ملت شهر رشت می‌شود، افزود: دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی از جمله اهداف راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه مذکور است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عرضه‌ کتاب و محصولات فرهنگی را فعالیت مهم نمایشگاه و فروشگاه مذکور بیان کرد و گفت: در این نمایشگاه فعالیت‌ و برنامه‌های کانون پرورش فکری با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها معرفی می‌شود.

وی با اشاره به حضور مربیان کانون در نمایشگاه و فروشگاه سیار مذکور خاطرنشان کرد: مربیان با استفاده از فعالیت‌ نمایشی، تصویری روشن از تعداد مراکز فرهنگی‌ـ‌هنری ثابت و فراگیر را ارائه می‌دهند.

به گفته پورحسن، مربیان کانون در نمایشگاه عرضه کتاب نسبت به معرفی تعداد کتابخانه‌های سیار، پستی و شیوه‌‌ اجرای برنامه‌های کانون به مخاطبان فعالیت می‌کنند.

وی تجلیل از کودکان و نوجوانان در مسابقه حضوری کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب را بخشی از برنامه‌های مراسم راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه کتاب عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان معرفی کتاب و تماشای کتاب‌فیلم را از دیگر برنامه‌های مراسم مذکور ذکر کرد و یادآور شد: نمایشگاه و فروشگاه کتاب کانون با همراهی حوزه هنری گیلان برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه سیار کتاب هر دو هفته میهمان یکی از پارک‌ها و بوستان‌های گیلان می‌شوند، متذکر شد: عرضه‌ کتاب و محصولات فرهنگی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله برنامه‌های مراسم راه‌اندازی این فروشگاه و نمایشگاه سیار است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.