قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی: متأسفانه امروز عده‌ای آگاهانه و یا ناآگاهانه کمر بسته‌اند نظام اسلامی را تحویل آمریکا دهند به گونه‌ای که برخی با تحلیل اشتباهی راهی را طی می‌کنند که آخر آن به کام دشمنان اسلام تمام خواهد شد.

رسانه ای عالی ترین نمره را دریافت می کند که بیشترین دغدغه اش اسلام باشد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد: کار خبرنگاری کاری پر استرس است و باید با انواع ظرافت ها، تدبیر، عقلانیت، تعهد و بصیرت همراه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام  افزود: رسالت، جایگاه و وظیفه ذاتی خبرنگاران و اصحاب رسانه این است که با تمام توان در ترویج فرهنگ اسلام ناب و دین مبین رسول الله (ص) بکوشند
حجت الاسلام و المسلمین نکونام در خصوص بحث تقوا گفت: عامل سلامت همه ی کارها تقوا است و این معنا باید جدی گرفته شود.تقوا صلاح به مقصد رساننده است.

امام جمعه شهرکرد افزود: اسلام باید دغدغه اول ما باشد اما متأسفانه امروز آن قدر درگیر مسائل سیاسی، قومی، جناحی، مسئولیتی و مدیریتی هستیم که اسلام را فراموش کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: رسانه ای عالی ترین نمره را دریافت می کند که بیشترین دغدغه را نسبت به اسلام داشته باشد و بیشترین تلاش خود را در جهت رساندن پیام اسلام بکارگیرد و هر آنچه در مجموعه رسانه‌ای کشور شکل می‌گیرد و در معرض دید مخاطب قرار داده می‌شود باید با فرهنگ اسلام مأنوس باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: فرهنگی که از اسلام نشأت گرفته باشد لزوماً فرهنگی نیست که بر مردم، مسئولان و گروه‌های سیاسی جامعه حاکم است در همین راستا باید این اشتباه بزرگ جدی گرفته و برای آن مرزبندی شود.

وی از مرزبندی و داشتن قدرت تمیز بین فرهنگ بیگانه  و فرهنگ اسلام گفت و افزود: دشمنان به شدت در تلاشند که فرهنگ بیگانه را به جای فرهنگ اسلام جایگزین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: متأسفانه امروز عده‌ای آگاهانه و یا ناآگاهانه کمر بسته‌اند نظام اسلامی را تحویل آمریکا دهند به گونه‌ای که برخی با تحلیل اشتباهی راهی را طی می‌کنند که آخر آن به کام دشمنان اسلام تمام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به برجام، مذاکرات، اقتصاد مقاومتی و بدعهدی آمریکا افزود: ولایت فقیه شاخص الهی و حجت پروردگار است و بسیار اشتباه است که عده‌ای امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و ولایت فقیه را در یک جناح قرار می‌دهند و به آن نگاه سیاسی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: رسانه باید در این مسئله تبیین‌گر جایگاه ولایت فقیه به عنوان شاخص اسلامی باشد و در این راه چالش‌ها و سختی‌های موجود را با شکیبایی و صبر تحمل کند و به هیچ چیز جز اسلام نیندیشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.