سخنگوی رسمی نیروهای داوطلب مردمی عراق با اشاره به کمک‌های ایران در نبرد با تروریسم در عراق ابراز امیدواری کرد که سردار قاسم سلیمانی در آزادسازی موصل مشارکت کند.

حشد الشعبی: امیدواریم سردار سلیمانی در نبرد آزادسازی موصل شرکت کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، «احمد الاسدی» سخنگوی رسمی نیروهای داوطلب مردمی عراق «الحشد الشعبی» تاکید کرد که نیروهای داوطلب مردمی در عملیات آزادسازی موصل مشارکت خواهند کرد.

الاسدی در مصاحبه ی، ابراز امیدواری کرد که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در کنار نیروهای الحشد الشعبی در نبرد آزادسازی موصل از اشغال گروه تروریستی داعش حضور داشته باشد.

سخنگوی نیروهای الحشد الشعبی همچنین تصریح کرد که 6 هزار نفر از نیروهای سرایا السلام که از لحاظ نظامی به مقتدی صدر مرتبط هستند از هیئت الحشد الشعبی حقوق دریافت می‌کنند.

احمد الاسدی در ادامه با اشاره به کمک‌های ایران به عراق در مبارزه با تروریسم گفت: ایران بعد از سال 2014 که نیروهای داوطلب مردمی تشکیل شد در تامین تسلیحات کمک کرده است و نوری مالکی نخست وزیر سابق عراق مؤسس الحشد الشعبی است.

وی در ادامه گفت کسانی که می‌خواهند حشد الشعبی را تضعیف کنند یا تصور می‌کنند که اگر بگویند حشد الشعبی بازوی ایران است آن را تضعیف خواهند کرد متوهم هستند. چرا که تمامی گروه های حشد الشعبی زیر مجموعه هیئت حشد الشعبی هستند و تحت فرماندهی فرمانده کل نیروهای مسلح قرار دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.