رضا حضرتی گفت: جایگاه کنونی کلیه افراد جامعه مرهون تلاش‌‌ها و مجاهدت‌‌های شهدا است و همه افراد باید خود را مدیون شهدا بدانند.

بسیجی بودن یک تفکر است / «همه» مدیون «شهدا»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا حضرتی دانشجویی نمونه کشوری و عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در نشست خبری اردوهای جهادی سازمان بسیج دانشجویی که صبح امروز(چهارشنبه 13 مرداد)در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد بسیجی بودن را یک تفکر خواند و گفت: هر فردی در هر جایگاهی بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد دارای تفکر بسیجی است.

این فعال دانشجویی با اشاره به جایگاه هر فرد در جامعه، خاطرنشان کرد: مسئولیتی بسیار سنگینی  برعهده ما است بنده به همراه دوستان با توجه به شرایط امروز جامعه احساس نیاز کردیم که باید با حضور در مناطق محروم به کمک به ساکنین این مناطق بپردازیم.

این جهادگر بسیجی، حضور دانشجویان در اردوهای جهادی را به واسطه بهره‌گیری از تعلیمات دانشگاهی با اهمیت خواند و گفت:اعتقاد داریم جایگاه کنونی یکایک ما دانشجویان و افراد مختلف در دستگاه‌های کشور حاصل رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهداست و همه به نوعی مدیون شهدا هستیم که این فرصت را برای ما مهیا کردند که در امنیت بتوانیم بر تحصیلات و فعالیتهای فرهنگی بپردازیم.

وی با اشاره به مولفه‌های انتخاب دانشجوی نمونه کشوری  افزود: مولفه‌های اصلی انتخاب دانشجوی نمونه کشوری به تعداد مقالات و فعالیتهای فرهنگی و علمی بستگی دارد.

در پایان نشست خبری از وی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری و عضو بسیج دانشجویی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در جریان برگزاری نشست خبری اردوهای جهادی صادق منفرد مسئول سازندگی بسیج دانشجویی کشور نیز گفت:آمار دانشجویان اعزامی در تابستان 2 برابر اردوی‌های نوروزی است و نسبت به سال قبل 15 درصد رشد داشته است.

همچنین در پایان این نشست خبری مسئولان گروههای جهادی دانشگاههای مختلف از جمله دانشگاه تهران،‌ دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شهید رجایی به ارائه گزارشی از اردوهای جهادی دانشگاههای متبوع خود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.