۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
کد خبر: 408271

قدس آنلاین: راز۲ساله قتل راننده اتوبوس در جاده پاکدشت با اصرار به بیگناهی ۹متهم پرونده در دادگاه جنایی تهران همچنان در‌هاله ای از ابهام باقی ماند.این درحالی است که اظهارات متهمان در دادگاه نیز گره کور این پرونده را باز نکرد.

قتل راننده اتوبوس همچنان در جاده ابهام

سیزدهم خرداد93 به پلیس پاکدشت خبر رسید راننده یک اتوبوس به نام محمد پشت فرمان خودرویش در جاده پاکدشت کشته شده است.

شواهد نشان می‌داد محمد در حالی که به سمت کریم آباد در حرکت بود مورد حمله چند مرد ناشناس قرار گرفته و آن‌ها پس از زخمی کردن وی با ضربه‌های قمه و چاقو با شلیک گلوله دست به قتل زده و گریخته اند.

پلیس به تحقیق ازآشنایان قربانی پرداخت و به اختلاف‌های محمد با اعضای یک خانواده بر سر معامله زمینی در پاکدشت پی برد .

وقتی در بررسی‌ها مشخص شد مرد جوانی به نام فرشاد که از اعضای همین خانواده بود قبلا محمد را تهدید به مرگ کرده بود وی بازداشت شد ولی خودش را بی گناه خواند.

از سوی دیگر پسر عموی فرشاد در بازجویی‌های پلیسی گفت که این مرد چند روز قبل تفنگی به او داده بود تا آن را پنهان کند.

بدین ترتیب و با به دست آمدن سرنخ‌هایی، 9عضو این خانواده به اتهام مشارکت در قتل بازداشت شدند ولی دربررسی کارشناسان اسلحه شناسی روشن شد اسلحه ای که فرشاد به پسرعمویش داده بود تا آن را پنهان کند اسلحه کالیبر9 بوده در حالی که تیر شلیک شده به قربانی کالیبر 9 نبوده است.

در حالی که تحقیقات پلیسی تکمیل نشده بود پرونده 9 متهم به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آن‌ها به ریاست قاضی امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه فرزندان قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای عاملان جنایت حکم قصاص خواستند. سپس 9 متهم یک به یک به دفاع پرداختند و خود را بی گناه خواند. چهار نفر از آن‌ها ادعا کردند هنگام جنایت در گرمسار بوده اند. پنج متهم دیگر نیز هر کدام ادعای جدیدی مطرح کردند .

در پایان این جلسه هیأت قضایی وارد شور شد و پرونده را برای تکمیل تحقیقات در رابطه با این پرونده به دادسرای پاکدشت برگرداند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.