احسان علیخانی که با ماه عسل‌ خاطره‌سازی کرده بود، این‌بار در ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه 2 سیما توانست لحظات متفاوتی را برای بینندگانش به ارمغان بیاورد. وی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود توضیحاتی در خصوص چگونگی حضور مهمانان این برنامه و حواشی پیرامون آن بیان کرده است که بخش‌های برگزیده را به نقل از جام جم در ادامه می‌خوانید:<BR>

ناگفته های احسان علیخانی از برنامه سال نو

رضا صادقی بشدت سامان را دوست دارد

جامعه ما نیاز به شادی دارد و طنازی‌های سامان(گوران) هم می‌توانست فضای برنامه را بانشاط‌تر کند؛ بالاخره باید بپذیریم که تقلید‌های سامان در سال گذشته با استقبال خوبی مواجه شده بود و من هم از او دعوت کردم تا در برنامه حضور داشته باشد و در بخش‌هایی از برنامه هنرنمایی کند. ما باید به سلیقه‌های مخاطب احترام بگذاریم و اگر فردی توانسته با تقلید صدا و اجرایی خاص، نظر مردم را جلب کند، بهتر است از او هم برای ایجاد لحظاتی شاد در برنامه استفاده کنیم که ما هم از سامان دعوت کردیم.هنگام پخش برنامه از رضا صادقی اجازه گرفتم که این کار را برای شادی مردم انجام دهیم و خوشبختانه او هم قبول کرد. بیشتر دوست داشتم که این دلخوری در سال جدید از بین برود و سامان هم با اجرای ترانه‌ای با عنوان «من از تو معذرت می‌خوام» صدای صادقی را تقلید کرد، لازم می‌دانم این را هم بگویم که رضا صادقی بشدت سامان را دوست دارد. طنز بخشی از برنامه ما بود و خوشبختانه هیچ مشکلی هم پیش نیامد.

چاووشی دوست ندارد تنهایی‌‌اش خراب شود

همان‌طور که می‌دانید، محسن چاووشی تا به حال هیچ‌گونه اجرای زنده در هیچ کجا نداشته است. پس از این‌که قرار شد چاووشی تیتراژ برنامه تحویل سال را کار کند، صحبت‌هایی شد تا در برنامه برای اولین بار حضور پیدا کند. چاووشی موسیقی اختصاصی به نام لباس نو را آماده کرد و از من خواست که بازهم دیده نشود و برای اجرا به تلویزیون نیاید. چاووشی دوست ندارد تنهایی‌‌اش خراب شود، به همین دلیل من هم به خواسته او احترام گذاشتم.

زنگنه گفت اگر طولانی نباشد، می‌مانم

هیچ اتفاقی نیفتاد که باعث دلخوری شود، ضمن این‌که من سال‌هاست با خانم زنگنه همکاری داشته‌ام و هیچ وقت بین ما دلخوری و ناراحتی نبوده است. دلخوری برای چه موضوعی باید به وجود بیاید؟ من در بخشی از گفت‌وگو با خانم زنگنه خواستم که برای دیدن یک بخش 7 دقیقه‌ای در برنامه بماند که خانم زنگنه گفت اگر طولانی نباشد، می‌مانم. نمی‌دانم چرا این موضوع مطرح می‌شود که خانم زنگنه از برنامه یا تلویزیون دلخور شده است. یادمان نرود که خانم زنگنه هنگام ورود به برنامه از برگشتن خود پس از سال‌ها به خانه‌اش به صورت زنده احساس خوشحالی کرد. او حدود 15 سال است که در هیچ برنامه تلویزیونی حضور نداشته و من از او خواستم که برای عرض تبریک لحظات تحویل سال به برنامه بیاید که پذیرفت و آمد. اما دلیل این‌که در پایان برنامه اعلام کرد دیگر به چنین برنامه‌هایی نخواهد آمد، این بود که از او برای حضور در چنین برنامه‌هایی درخواست نشود. متاسفانه برخی سایت‌ها هم همین موضوعی را که شما مطرح کردید، نوشته بودند که واقعا نمی‌دانم این‌گونه مطالب بر چه اساس و معیاری از طریق رسانه‌های گروهی منتشر می‌شود.

تنها عزت‌الله انتظامی از ما درخواست خاصی کرد!

هر کسی صحبت از پول کرد، اگر بهترین دوستم هم بود، از او برای حضور در برنامه دعوت نکردم. چون به نظرم این فرصت در اختیار هر کسی قرار نمی‌گیرد که در بهترین لحظات سال از طریق تلویزیون بتواند در کنار هموطنانش باشد و سال نو را به آنها تبریک بگوید. باید از خدا هم شاکر باشند که چنین فرصتی مهیا شده تا آنها به صورت ویژه با مردم باشند. تنها عزت‌الله انتظامی از ما درخواست خاصی کرد که به آن عمل کنیم. قرار شد در ازای تولید مستند خانه عزت‌الله انتظامی که قرار است موزه شود، به بچه‌هایی که دچار بیماری «ام‌اس» هستند، کمک کنیم که ما هم با رویی‌ گشاده این شرط را پذیرفتیم. هیچ‌کدام از مهمانان برنامه، پول عجیب و غریبی از ما درخواست نکردند. متاسفانه باید این تفکر را از ذهن برخی افراد خارج کرد که تلویزیون به دلیل حضور آنها باید پول‌های گزافی بدهد، این موضوع باید آسیب‌شناسی شود و اگر چنین اتفاقی در برنامه‌ای می‌افتد، به هر شکلی که امکان‌پذیر است از آن جلوگیری شود.

جوهرچی را دوست دارم، اما نمی‌دانم چرا بعضی وقت‌ها اجرا می‌کند!

حضور لعیا زنگنه و پخش بخش‌هایی از سریال در پناه تو صحبت از حسن جوهرچی به میان آورد و من هم گفتم جوهرچی را دوست دارم، اما نمی‌دانم چرا بعضی وقت‌ها اجرا می‌کند. من معتقدم مجری می‌تواند بازیگر شود اما اگر بازیگری وارد حیطه اجرا شود، برای مخاطب جذابیتی ندارد و بهتر است که در همان عرصه بازیگری تخصصی‌تر کار کند. شاید همین موضوع باعث شد که تلویزیون تصمیم بگیرد بازیگران وارد اجرا نشوند. همیشه مجریان تلویزیون از این موضوع گله‌مند بودند که چرا برخی تهیه‌کنندگان از بازیگران برای اجرا استفاده می‌کنند و سال گذشته نیز از سوی دکتر دارابی، معاون محترم سیما ابلاغ شد که دیگر بازیگران، اجرای برنامه‌های تلویزیونی را به‌عهده نگیرند.

ماه عسل 91 متفاوت‌تر و جذاب‌تر از سال 90

بعد از عید فطر سال گذشته قرار شد که برنامه امسال را هم تهیه کنم، من از همان روز کارم را شروع کردم و حتی به گروه تولید هم گفتم که باید ماه عسل 91 متفاوت‌تر و جذاب‌تر از سال 90 باشد. دوستانم با انگیزه بیشتری در حال فعالیت هستند و تاکنون 15 سوژه را شناسایی کرده‌ایم. قصد داریم ماه عسل امسال را با فرم جدیدی پخش کنیم که امیدوارم مورد پسند مردم عزیزمان قرار بگیرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    1 0
    بهتر از عليخاني کجا گير مياد
  • dina IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    1 0
    ejrayash bi nazir va aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii va ziba ast
  • شيبا IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    1 0
    به نظر من بهترين مجري ايرانه من که به شدت دوسش دارم