رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی کوچک روستایی در روستاها تسهیلات ارزان‌تر از بانک‌ها داده می‌شود.

پرداخت تسهیلات ارزان‌تر از بانک برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی در روستاها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی در شهرستان کوهدشت که با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه استان لرستان و جمعی از مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در راستای اقتصاد مقاومتی ما در سطح کشور کارهای بزرگی را شروع کرده‌ایم.

وی یادآور شد: ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی کوچک روستایی یکی از کارهایی است که ما در سطح کشور آغاز کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید به دنبال اقتصاد پایدار باشیم و کارها را به صورت جمعی پیش ببریم.

سردار نقدی اضافه کرد: برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی کوچک روستایی ما تسهیلات ارزان‌تر از بانک را ارائه می‌دهیم.

وی اضافه کرد: انتقال تجربیات، آموزش و تبلیغات محصولات در بسیج مستضعفین در راستای اقتصاد مقاومتی انجام می‌دهیم.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان کوهدشت گزارشی را از وضعیت کشاورزی این شهرستان در راستای اقتصاد مقاومتی ارائه داد و بیان کرد: شهرستان کوهدشت یکی از شهرستان‌های استان لرستان است که ظرفیت خوبی در راستای کشاورزی دارد، از این رو در بحث اقتصاد مقاومتی می‌توان طرح‌های خوبی را در این زمینه ارائه داد.

نورمحمد فردی بیرانوند، پیشنهاد صنایع تبدیلی آب انار زیر تنگ سیاب کوهدشت را ارائه داد و مصوب شد که این طرح توسط بسیج مستضعفین در این منطقه راه‌اندازی شود.

لازم به ذکر است، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز به استان لرستان و دو شهرستان کوهدشت و پلدختر سفر کرده و در جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی این دو شهرستان شرکت کرده‌ است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.