۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
کد خبر: 408710

قیمت دلار و انواع سکه در بازار امروز - پنجشنبه – در مقایسه با دیروز روند کاهشی را نشان می‌دهد.

 روند کاهشی دلار و سکه در بازار آزاد

به گزارش قدس آنلاين به نقل از ایسنا، هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با روند کاهشی نسبت به دیروز ۱۱۳ هزار و ۷۴۸ تومان عرضه می‌شود که نشان دهنده افت ۴۲۲ تومانی در مقایسه با چهارشنبه – ۱۳ مرداد است.  

همچنین مثقال طلا با کاهش ۲۸۰۰ تومانی نسبت به دیروز به ۴۹۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است و از سوی دیگر اونس طلا با روند نزولی و با حدود ۵ دلار افت قیمت ۱۳۵۲ دلارعرضه می‌شود.

اما در میان انواع سکه، سکه تمام طرح جدید با حرکت کاهشی از یک میلیون و ۱۱۹ هزار تومان در بازار دیروز به یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان در بازار امروز رسیده است.   

همچنین نیم سکه با کاهش ۴۰۰۰ تومانی از ۵۶۳ هزار تومان به ۵۵۹ هزار تومان در بازار آزاد امروز رسیده است و ربع سکه با ۱۰۰۰ تومان کاهش در مقایسه با دیروز ۲۸۹ هزار تومان قیمت دارد و در نهایت سکه گرمی بدون تغییر ۱۸۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

در میان انواع ارز نیز دلار ۳۵۲۵ تومان در بازار آزاد امروز فروخته می‌شود که نسبت به دیروز بیانگر ۶ تومان کاهش قیمت است، همچنین یورو با کاهش ۲۴ تومانی به ۳۹۴۹ تومان رسیده است و پوند انگلستان با کاهش ۲۳ تومانی نسبت به دیروز ۴۶۹۲ تومان عرضه می‌شود.  

لیر ترکیه در روزها و هفته‌های اخیر با نوسانات زیادی همراه شده در بازار امروز ۱۱۹۰ تومان قیمت دارد که نشان‌دهنده کاهش ۶ تومانی نسبت به روز قبل است.

همچنین یوان چین بدون تغییر ۵۴۰ تومان فروخته می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.