عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر مردم امنیت کشور را تامین می‌کند، افزود: تروریست‌هایی که با تلاش وزارت اطلاعات دستگیر شدند، به دنبال تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی بودند.

به موقع با رژیم سعودی تسویه‌حساب خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت ، منصور حقیقت‌پور، در خصوص تلاش جریانات وابسته به آل‌سعود برای نادرست جلوه دادن دستگیری و اعدام تعدادی از تروریست‌های تکفیری در ایران، اظهار داشت: اتهاماتی که در خصوص دستگیری تروریست‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعدام عقیدتی مطرح می‌شود صحیح نیست، زیرا امروز در جمهوری اسلامی ایران در مرکز دموکراسی خود یعنی مجلس شورای اسلامی، شاهد حضور افراد اهل سنتی است که در هیئت رئیسه مجلس در کمال رضایت برای توسعه  کشور فعالیت می‌کنند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم حاکم بر سرزمین‌های حجاز کوچکترین آزادی‌های مدنی و اجتماعی را برای شیعیان قائل نیستند، تصریح کرد: رژیم حاکم بر سرزمین حجاز، خود همواره به دنبال ترورهای عقیدتی بوده است و بنابر فرمایشات امام خمینی( ره) حکومت آل سعود، رژیم حاکم بر سرزمین‌های حجاز است و این‌ها نماینده همه اعراب شریف نیستند؛ به همین دلیل است که این رژیم پس از ماه‌ها شکنجه و کشتن شیخ نمر هنوز جنازه وی را تحویل نداده‌ و به شیعه‌کشی خود ادامه می‌دهند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: تروریست‌هایی که در استان کردستان اقدامات خرابکارانه‌ای را انجام داده بودند و با تلاش وزارت اطلاعات دستگیر شدند به دنبال ایجاد تفرقه افکنی بین شیعه و سنی بودند؛ حتی افرادی که به واسطه اقدام تروریست‌ها به شهادت رسیدند ، هم شیعه و‌ هم سنی بودند.
حقیقت‌پور با بیان اینکه اتهام ناروایی است که جریانات وابسته به آل‌سعود سعود عنوان می‌کنند که افراد دستگیر شده به واسطه عقیده‌شان محکوم شده‌اند، متذکر شد: خود این تروریست‌ها اعتراف کرده‌اند قاضی اهل تشیع و روحانی اهل تسنن را مورد حمله قرار داده‌اند؛ تنها به این جرم که این افراد با جمهوری اسلامی ایران ارتباط دارند.
وی افزود: جنایتی که عربستان سعودی انجام داده تنها در این زمینه نیست و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، هر جایی که تصور کرده می‌تواند ضربه بزند، دریغ نکرده است و تمام هزینه‌های گروه تروریستی در منطقه شرق کشور ما را نیز عربستان سعودی می‌دهد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه ما به موقع در این زمینه ها با عربستان سعودی تسویه حساب خواهیم کرد و می‌گوییم هزینه گروه‌های تروریستی خرابکار در ایران را کدام کشور مرتجع در منطقه می‌پردازد، گفت: ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و قدرت مردمی جمهوری اسلامی ایران توانسته که تمام این توطئه ها را کنترل کند.
وی افزود: رژیم‌ حاکم در سرزمین‌های حجاز پس از رژیم اشغالگر قدس بزرگترین کشور کودک کش در جهان است و بخاطر اعتقادات مردم سوریه، یمن و سایر شیعیان جهان آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد زیرا تفکرات آن‌ها در تعارض جدی با وهابیت است.
حقیقت‌پور گفت: اتهاماتی که آل‌سعود به جمهوری اسلامی ایران روا می‌دارد برای مردم ایران صرفا در حد یک لطیفه است و با شنیدن این اتهامات لبخند می‌زنند. جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر مردم، قوام لازم برای کنترل امنیت کشور را دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.