قدس آنلاین / نکا / حسین احمدی : همزمان با یادواره علما و شهدای منطقه پی رجه نکا، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۵۲ روستای شهرستانهای نکا ، بهشهر و گلوگاه آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۵۲ روستای نکا ، بهشهر و گلوگاه

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران در مراسم کلنگ زنی خط تغذیه فاز 2 گازرسانی به 152 روستای بخش هزارجریب شهرستانهای نکا، بهشهر و گلوگاه که با حضور نماینده ولی فقیه ، استاندار مازندران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به 152 روستای هزارجریب شهرستانهای نکا ، بهشهر و گلوگاه 886 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

محمد اسماعیل با اشاره به اینکه با گازرسانی به این روستاها 8 هزار و 333 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد، افزود: برای گازرسانی به این منطقه 135 هزار و 680 متر خط تغذیه و 650 هزار و 379 متر شبکه توزیع اجرا می گردد.

وی با اشاره به 256 کیلومتر شبکه گذاری صورت پذیرفته در سال جاری خاطر نشان کرد: با احداث 16 هزار و 764 کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی در استان، این شرکت در حال حاضر به 50 شهر و 1743 روستا خدمات گازرسانی ارائه نموده و عملیات گازرسانی به 137 روستا در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان ، پایداری فشار گاز در شهر و روستاهای شهرستان نکا و کارخانه سیمان را از جمله مزایای بهره برداری از این پروژه برشمرد.

ابراهیم زاده با اشاره به پُرهزینه بودن عملیات گازرسانی در استان مازندران به دلیل کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن مسیرها،  تصریح کرد: تلاش شرکت گاز مازندران برای بهره مند نمودن نعمت گاز‌ این مناطق در صورت تامین اعتبار و همکاری نهادها و سازمانهای مختلف با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

وی در پایان خواستار همکاری هرچه بیشتر مردم و مسئولین منطقه به منظور تسیهل و تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستاهای منطقه شد تا در موعد مقرر شاهد اتمام پروژه گازرسانی به روستاهای موردنظرباشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.