مدیرکل تبلیغات خراسان رضوی و مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» خطاب به مسلمانان بنگلادش گفت: زیارت پیوند حقیقی و قلبی میان امام و امت به شمار می‌آید؛ پس به مثابه یک مبلغ، هر کجا که می‌روید، فرهنگ و اهداف حضرت رضا(علیه السلام) را برای مردمان، روایت کنید.

هر کجا هستید، مبلغ فرهنگ و اهداف امام رضا(علیه السلام) باشید + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری «طرح زیر سایه خورشید»؛ حجت الاسلام و المسلمین مرویان حسینی در اولین روز از برنامه‌های کاروان فرهنگی- تبلیغی رضوی در کشور بنگلادش در جمع شیعیان و مسلمان شهر داکا حضور یافت و بیان کرد: همه شما در مشهد‌الرضا(علیه السلام) خانه‌ای دارید و برادرانی که خادم زائران حضرت هستند.

وی ادامه داد: آقا امام رضا(علیه السلام)، زائرانشان را دوست دارند و منجی ایشان در سه برهه خواهند بود. اما الزام زیارت حضور فیزیکی در بارگاه ایشان نیست و هرکس از هر جای دنیا به ایشان سلام کند، آن حضرت پاسخ می‌گویند.

وی از مسئولان فرهنگی این کشور درخواست کرد در ایام و مناسبت‌های مختلف، مراسم زیارت حضرت رضا(علیه السلام) از بعید(راه دور) را برگزار نمایند.

صادق ملکی، معاون سازماندهی و جوانان موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی و مسئول کاروان اعزامی به کشور بنگلادش نیز در ادامه به تشریح برنامه‌های «زیر سایه خورشید» در این کشور پرداخت و گفت: بالغ بر صد نفر از شیعیان و مسلمانان شهر داکا در حسینیه کربلای این شهر به استقبال کاروان فرهنگی- تبلیغی رضوی آمدند.

وی خاطر نشان کرد: کاروان اعزامی«زیر سایه خورشید» به کشور بنگلادش، حدود ده برنامه‌ دیگر را تا پایان دهه کرامت در این کشور اجرا خواهد کرد.

این گزارش حاکیست؛ مبلغان فرهنگی کاروان «زیر سایه خورشید» امروز نیز با تعدادی از جوانان شیعه شده و مبلغ فرهنگ اهل بیت(ع) در داکا پایتخت بنگلادش دیدار کردند.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مرویان حسینی، مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» پاسخگوی سوالات ایشان بود و در سخنانی بر اهتمام این جوانان جهت توسعه معارف اهل‌بیت در قالب یک برنامه تشکیلاتی و منسجم با هدف افزایش اثرگذاری، تاکید کرد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.