پادشاه عربستان که از حدود چهار هفته پیش در کاخ اختصاصی خود در طنجه مغرب در حال گذراندن اوقات فراغت و استراحت است، شامگاه شنبه ضیافت شامی را به مناسبت ورود شیخ تمیم امیر قطر به محل اقامت خود ترتیب داد.

نماهای متفاوت از امیر قطر و شاه عربستان + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی عربستان از سفر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به مغرب برای دیدار با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی خبر داد که در حال گذراندن اوقات فراغت و استراحت در تفرجگاه خود، شهر طنجه  است.

در این دیدار، سلمان و شیخ تمیم آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی و روابط قطر و عربستان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. سلمان در پی این دیدار مطابق معمول، همه را به ضیافت شام خود دعوت کرد.

جمع زیادی از شاهزادگان آل سعود در کنار ملک سلمان از حدود چهار هفته پیش در حال گذراندن اوقات فراغت و استراحت هستند چرا که با توجه به گرمای شدید هوا در شبه جزیره عربستان، مناطق خوش آب و هوای مغرب به ویژه طنجه که تقریبا تمام هتل‌ها و اماکن تفریحی آن برای خاندان سلطنتی آل سعود اختصاص یافته است، مکان خوبی برای تفریحات سلمان و خانواده ا‌ش است، شاه سعودی بیش از 80 سال دارد.

خالد بن فهد بن خالد، منصور بن سعود، محمد بن فهد، طلال بن سعود، نایف بن سلمان، راکان بن سلمان و محمد بن سلمان از جمله شاهزادگان همراه شاه سعودی هستند که حضور محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع سعودی که این مدت طولانی در طنجه اقامت گزیده، تعجب‌برانگیز است. شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر هم امیر این کشور را در سفر به طنجه همراهی می‌کرد.

 سفر طولانی‌مدت و بسیار پرهزینه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی به مغرب برای گذراندن تفریحات و بنا به گزارش برخی رسانه‌ها برای برگزاری جشن عروسی یکی از پسرانش از روز پنجشنبه 14 جولای (24 تیر) آغاز شد.

سفر پر سر و صدای پادشاه عربستان به مغرب که به‌طور مشخص شهر طنجه از خوش‌آب‌وهواترین مناطق مغرب را انتخاب کرده،‌ با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است.

البته معمولاً سفرهای پادشاه و شاهزادگان سعودی به خارج از عربستان به‌دلیل مشکلاتی که برای مردم مناطقی که به آنجا سفر می‌کنند،‌ به وجود می‌آورد،‌ همواره با حاشیه همراه بوده است، سفر سال گذشته سلمان بن عبدالعزیز به جنوب فرانسه از این جمله است.به‌گفته منابع خبری، حدود 800 اتاق در هتل‌های شهر طنجه مختص شاه عربستان و اطرافیانش رزرو شده است. خوشگذرانی شاه سعودی و همراهانش تا یک ماه طول می‌کشد.

برخی منابع از اختصاص یافتن بیش از 659 خودروی لوکس و گران‌قیمت برای سلمان و هیئت پرتعداد همراهش در طنجه خبر داده‌اند.

رسانه‌های مغربی پیشتر گزارش‌هایی از مشاهده دختران روسپی در شهر طنجه خبر داده بودند، همان شهری که در حال حاضر سلمان و خانواده‌اش در حال گذراندن تعطیلات ویژه خود هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.