نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها درباره فیش‌های حقوق درگوشی و مکاتبه‌ای تذکراتی داده شده بود ولی وقتی ترتیب اثری داده نشد باید رسانه‌ای می‌شد تا عزمی در مدیران برای برخورد با آن به وجود آید.

بارها درباره ‌حقوق‌های نجومی ‌درگوشی‌ تذکراتی داده شد/مسئولان ‌ترتیب اثری به هشدارها ندادند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در دیدار اصحاب رسانه قم ضمن گرامیداشت دهه کرامت و روز خبرنگار اظهار داشت: بیمه خبرنگاران چند سال است که در تمامی دیدارها تاکید می‌شود و خبرنگاران از آن گله‌مند هستند که باید در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام شود.
وی با بیان اینکه هر کسی برخلاف منافع ملی حرکت کرد باید مورد مواخذه قرار گیرد، تصریح کرد: هر فرد، جریان و جناحی بر خلاف مصالح ملی و نظام حرکت کرد باید مقابلش ایستادگی کرد و یکی از گروه‌هایی که می‌تواند جلوی دست‌اندازی به این منافع را بگیرد خبرنگاران هستند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تذکر به مسئولان مانند امر به معروف و نهی از منکر است و اگر مسئولی مورد نقد قرار می‌گیرد نباید نسبت به آن موضع دافعی داشته باشد و باید از آن برای تقویت منافع ملی و استانی استفاده کند.
وی کار خبرنگارانی را حساس و مهم دانست و افزود: بنده معتقدم این حقوق خبرنگاران به نوعی با توجه به حساسیت، سختی کار و استرس زیاد در حق آن‌ها جفاست.
ذوالنور با بیان اینکه استان قم درگیر خطرات زیست محیطی است، عنوان کرد: دریاچه نمک قم کانونی از مشکلات زیست محیطی است و اینکه برخی می‌گویند نباید در این‌گونه مسائل مشکلات را رسانه‌ای کرد درست نیست.
وی با انتقاد از افرادی که می‌گویند نباید فیش‌های حقوق نجومی منتشر می‌شد، گفت: بارها درباره این فیش‌های حقوق درگوشی، مکاتبه‌ای تذکراتی داده شده بود ولی وقتی ترتیب اثری داده نشد باید رسانه‌ای می‌شد تا عزمی در مدیران برای برخورد با آن به وجود آید.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسالت خبرنگاران و مسئولیت آنها بسیار سنگین است و خبرنگاران مصداق مبلغانی هستند که در قرآن به آنها اشاره شده است.
وی به برگزاری مجمع نمایندگان استان اشاره کرد و اظهار داشت: در دوره قبل 6 جلسه برگزار شده بود که بعد از مشخص شدن نمایندگان راه یافته به مجلس خدمت دو نماینده دیگر گفتم باید این جلسات به صورت منظم تشکیل شود که خوشبختانه تا به امروز سه جلسه تشکیل شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.