قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : فرماندار مركز مازندران با حضور در ساختمان عمارت شهرداري ساري با مهدی عبوري شهردار ساري ديدار كرد.

همدلی و همزبانی مديريت شهری لازمه توسعه پايدار

احمد حسين زادگان در اين نشست با اشاره به اقدامات خوب شهرداري ساري در سالهاي اخير گفت: پروژه هاي بهره برداري شده در مركزاستان باعث اعتلاي شهر گرديده و قطعا شهروندان خدمات شهرداري را بخاطر خواهند سپرد.

وي با اشاره به همدلي مديران استاني و شهرستاني افزود: همه بايد دست در دست هم دهيم و با همدلي و همكاري في مابين درجهت پيشرفت ساري گام برداريم.

حسين زادگان ادامه داد: فرمانداري ساري آمادگي دارد تا هرگونه مشكلات پيش روي شهرداري اعم از اداري و غيره را با تعامل و با راهكارهاي قانوني از پيش رو برداريم تا راه پيشرفت همه جانبه مركز استان هموارترگردد.

همچنین شهردار ساری  نيز به تشريح اقدامات شهرداري پرداخت و گفت: در طي مدتي كه مديريت شهري را بر عهده گرفتم هميشه تلاش نمودم تا شهروندان بتوانند در كمترين زمان ممكن بيشترين خدمات را از شهرداري شاهد باشند.

مهدی عبوری با قدرداني از حمايت هاي فرماندارشهرستان ساري اظهار داشت: در مسير پيشرفت و سازندگي ساري در اجراي برخي پروژه ها مشكلاتي را داشته ايم و هميشه سعي كرديم با تعامل و همدلي و همكاري با ساير دستگاهها و نهادهاي اداري آنرا رفع نماييم.

شهردار ساري تاکید نمود: در سايه يكدلي و همكاري همه دستگاههاي اداري مي توانيم مركز استان را به جايگاهي كه شايسته آن است برسانيم.

عبوری از فرماندار مركز استان كه با حضور در عمارت به همدلي و در راستاي توسعه متوازن ساري عينيت بخشيد قدرداني نمود.

گفتنی است: در اين نشست كه با حضور معاونين شهردار برگزار شد، پيگيري تعدادي از پروژه هاي شهرداري مانند ادامه فاز دوم پارک ملل ، مشكلات پيش روي اجراي عمليات عمراني و گردشگري سكوتپه، نيروگاه زباله سوز و مركز دفن زباله مطرح و از سوي فرماندار ساري نيز قول مساعد جهت رفع موانع اداري آن داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.