قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: هم اکنون در اوج مصرف برق در استان ایلام قرار داریم و مشترکین بایستی در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

اوج مصرف برق در ایلام/ لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، هادی شیرخانی با بیان اینکه این روزها با گرم شدن هوا در مناطق مختلف استان روند مصرف انرژی نیز افزایش یافته است، اظهارداشت: برای جلوگیری از خاموشی ها، همواره بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی تاکید کرده و هشدارهای نیز به مشترکین پر مصرف در استان ایلام داده  می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در مصرف برق افزایش چشمگیری روی داده است، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در اوج مصرف برق در استان ایلام قرار داشته و با وجود این که با مصرف بیش از 5 مگاوات برق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مواجه هستیم، با تلاش تمام همکاران در شرکت توزیع و صنعت برق خوشبختانه هیچ خاموشی بابت کمبود انرژی برق نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام ساعات اوج پیک مصرف برق را ساعت 12 ظهر الی 16 عصر و 20 تا 24 شب عنوان کرد و بیان داشت: شهروندان بایستی در این ساعات در مصرف برق صرفه جویی کرده و با مدیریت مصرف و عدم استفاده از وسایل پرمصرفی همچون اتو، لباسشویی، جاروبرقی و دستگاه‌های مشابه ما را در تأمین انرژی یاری کنند.

هادی شیرخانی با بیان اینکه اگر مشترکین از سیستم‌های سرمایشی مدار بسته استفاده می‌کنند با تنظیم دما بر روی دمای 24 بهترین خروجی را خواهند گرفت، ادامه داد: بخشی از فشار به تاسیسات و شبکه‌ها ناشی از بد اخلاقی بعضی از مشترکین از طریق استفاده از برق غیر مجاز و دستکاری کنتور است که در صورت مشاهده این مشترکین با اعمال قانون مواجه خواهند شد و برخوردهای شدیدی مطابق قانون با آنها صورت خواهد پذیرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.