مدیران جمعی از بزرگترین شرکت‌های تأمین کننده و خدمات اینترنتی و تحویل‌دهی محتوا در کشور هم‌زمان با برگزاری اولین کنسرت برخط از مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در قالب لوحی تقدیر کردند.

 تقدیر مدیران فاوا از جوان‌ترین مدیر وزارت ارتباطات/کنسرت آنلاین رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمد جواد آذری جهرمی شب گذشته خبر از برگزاری اولین کنسرت برخط روی بستر شبکه ملی اطلاعات داد و گفت که قرار است این مراسم با صدای سالار عقیلی توسط اپراتورهای ارتباطی و اینترنتی پخش شود.

شرکت ارتباطات زیرساخت جهت حمایت از این کنسرت که قرار بود در حوزه هنری برگزار شود، همکاری‌هایی را با متولیان کنسرت داشته و به گفته معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت ارائه خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات به تدریج افزایش می‌یابد.

اولین کنسرت آنلاین را قرار بوده شرکت‌های همراه اول، ایرانسل، آسیاتک، شاتل و مخابرات تهران به صورت رایگان برای مشترکان خود پخش کنند.

به همین مناسبت شرکت‌های مذکور و پارس آنلاین به عنوان بزرگترین شرکت‌های تأمین کننده خدمات اینترنتی، تقدیر نامه‌ای را به معاون وزیر ارتباطات ارائه کردند که متن آن به شرح زیر است:

"راه‌اندازی سریع مراکز تبادل اینترنت داخلی و رایگان‌سازی پهنای باند در این مراکز توسط شرکت ارتباطات زیرساخت، که در دوره مسئولیت جنابعالی تحقق یافت، شایسته پاسداشت و گرامیداشت است.

این اقدام بزرگ و شجاعانه، از یک سو بازار فروش شرکت‌های تأمین کننده محتوا و خدمات داخلی به ویژه صنایع فرهنگی و هنری را رونق خواهد داد؛ و از سوی دیگر برای کاربران عزیز و شریف‌مان کاهش قیمت و افزایش سرعت و کیفیت و همچنین رجحان خدمات و محتوای دیجیتال داخلی نسبت به خارجی را به ارمغان خواهد آورد و لذا گام مهمی در جهت تحقق شبکه ملی اطلاعات قلمداد می‌گردد.

به عنوان مدیران جمعی از بزرگترین شرکت‌های تأمین کننده و خدمات اینترنتی و تحویل‌دهی محتوا در کشور، جهت تقدیر و تشکر از جنابعالی و سایر مسئولان موثر در این اقدام ملی، این لوح سپاس را در قالب یکی از رویدادهای آنلاین فرهنگی و هنری کشور که بدون تقویت زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات قابل برگزاری نبود و در حضور خانواده عزیز شهدای مدافع حرم و همچنین جامعه هنرمندان محبوب و ملی، به جنابعالی تقدیم می‌داریم."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.