مدیر خانه رسانه طلاب گفت: مراحل ساخت مستند زندگی حضرات آیات عبدالکریم حق‌شناس و آقا مجتبی تهرانی از اساتید عرفان و اخلاق تهران به زودی آغاز می‌شود.

ورود ۷۰ طلبه به عرصه فیلمسازی / مستند زندگانی آقامجتبی تهرانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم میرعزیزی مدیر خانه رسانه طلاب با تأکید بر ضرورت حضور طلاب و روحانیون در عرصه رسانه کشور گفت: چنانچه طلاب و روحانیون حضور فعال در عرصه رسانه‌ای، خبری و شبکه‌های اجتماعی داشته باشند، می‌توان برای فرهنگ سازی اخلاق حرفه‌ای در خبرنگاری بر اساس مبانی دینی و منویات مقام معظم رهبری امیدوار بود.

وی درباره فعالیت خانه رسانه طلاب زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی افزود: از چهار سال پیش این مرکز با هدف ورود طلاب و روحانیون به عرصه رسانه فعالیت خود را آغاز کرده است که در این مدت ۱۵۰ نفر از طلاب شرکت کردند که در نهایت ۷۰ نفر از آن‌ها در رشته‌های فیلمنامه‌نویسی و فیلم‌سازی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

میرعزیزی با اشاره به برنامه آتی سازمان متبوعش ابراز داشت: در نظر داریم دوره ویژه خبرنگاری برای طلاب برادر از پایه سوم به بالاتر را از آبان ماه سال جاری برگزار کنیم، البته دوره‌های کلاس خانه رسانه طلاب در دو سطح عمومی و تخصصی با محوریت مسائل سیاسی، فرهنگی، اندیشه و معارف مرتبط با موضوع رسانه بر پا شده است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های این خانه در دفتر نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در تهران ویژه طلاب تهرانی برگزار می‌شود، ادامه داد: در این مدت خواهران در رشته فیلمنامه‌نویسی و برادران در رشته فیلم‌سازی دوره‌های مربوطه را گذرانده‌اند که از خروجی‌های این مرکز می‌توان به مستند «میراث نجف» به کارگردانی امیر منیری اشاره کرد که در دومین جشنواره «سینما و روحانی» در بخش مستند برگزیده شد.

مدیر خانه رسانه طلاب بیان داشت: در نظر داریم طلاب را در رشته‌های دیگر مانند تصویربرداری، نورپردازی و ... وارد فضای آماتور و نیمه حرفه‌ای کنیم که در راستای تولید مستند ۳۰ قسمتی از علمای تهران کار پژوهش و تدوین «میراث نجف» همگی توسط طلاب آموزش دیده این مرکز انجام شد و دو قسمت دیگر آن با محوریت آیات عبدالکریم حق‌شناس و آقا مجتبی تهرانی نیز مراحل پژوهش را سپری می‌کند و به زودی به مرحله تولید توسط طلاب این مرکز می‌رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.