نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شکست تجربه برجام را محسوس خواند و گفت: اگر دولت با مردم شفاف سخن بگوید و به ناکامی‌های برجام صادقانه اذعان کند مردم می‌پذیرند.

طرح ۹ ماده‌ای مجلس نهم را باید کنار واقعیات موجود پس از برجام گذاشت/شکست تجربه برجام محسوس است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، سیدجواد ابطحی ، درباره مطالبات رهبر معظم انقلاب از برجام و محورهای گزارش اخیر رئیس جمهور به ملت گفت: البرجام و ما ادرئک البرجام!

وی با ابراز شگفتی از انکار کردن برخی قطعیات در ماجرای برجام اظهار داشت: دوستان ما در دولت یقین دارند و خود اذعان دارند که به اهدافی که برای برجام تصویب کرده بودند نرسیده‌ایم.

ابطحی توجیه کردن و مسئولیت را به آینده محول‌کردن را مغایر با پاسخگویی به مردم خواند و گفت:‌ خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند طرح  9 ماده‌ای مجلس نهم را باید کنار واقعیات موجود پس از برجام گذاشت تا دید آیا تحریم‌ها آنگونه که وعده داده شده بود رفع شده است یا نه.

وی با توصیه به دولتمردان برای صادقانه برخوردکردن با مردم جهت حفظ اعتماد ملت خاطرنشان کرد: برجام تجربه خوبی بود و در آن اعتماد به قدرت‌های جهانی و قول خودشان «کدخدا) جواب نداد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شکست تجربه برجام را محسوس خواند و گفت:‌ در برابر دریافت آب‌نبات چوبی، دادن الماس شکست محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اگر واقع‌بینی در دستور کار دولت نباشد و خوش‌بینی به طرف غربی ادامه یابد زمان بیش از این از دست می‌رود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس از لزوم هماهنگ عمل کردن دولت در پیگیری روند برجام سخن گفت و بیان داشت: اگر دولت با مردم شفاف سخن بگوید و به ناکامی‌های برجام صادقانه اذعان کند مردم می‌پذیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.