۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
کد خبر: 410318

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: سارق حرفه ای خودرو، با هوشیاری و آگاهی ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سارقان حرفه ای خودرو در دام پلیس

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال سرقت تعدادی خودرو در چند ماه گذشته در میاندوآب، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی میاندوآب اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی سارق یا سارقان انجام دادند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از تحقیقات انجام گرفته و اقدامات پلیس آگاهی، دو نفر سارق حرفه ای خودرو به هویت معلوم شناسایی و مشخص شد که از یکی از شهرهای اطراف در میاندوآب حضور یافته و اقدام به سرقت خودور می کردند.

وی با بیان اینکه بعد از شناسایی سارقان و با اخذ نیابت قضایی، در عملیات پلیسی این افراد دستگیر شدند، گفت: این سارقان که اهل یکی از شهرهای همجوار هستند، اقدام به اوراق کردن خودورها نموده و نیز تعدادی از خودروهای سرقتی را بعد از جعل سند به فروش می رساندند.

شیخ نژاد با اشاره به اینکه متهمان پس از اعتراف به جرم خود و تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضایی شدند، تصریح کرد: در محل کارگاه متعلق به این افراد 12 خودوری سورای اوراقی و چهار دستگاه خودرو نیز سالم کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: تعدادی از مالباختگان، قطعات خودوری خود را در میان خودروهای اوراقی شناسایی کرده اند و صاحبان سایر خودورها نیز شناسایی و پس از طی مراحل قانونی تحویل آنها می شوند.

وی با توصیه به شهروندان برای رعایت هشدارهای پلیسی گفت: شهروندان از گذاشتن اسناد و مدارک و اشیار قیمتی خود در داخل خودرو در معرض دید عموم خودداری کرده و از انجام معاملاتی که سودزیادی بیش از حد معمول عایدشان می شود، خودداری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.