معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام قیمت‌های جدید محصولات این شرکت گفت: ایران خودرو نگران بازار راکد فروش خودرو نیست و در سال گذشته ۴۰ درصد رشد فروش را تجربه کرده است.

 ۲۵۰۰ میلیارد چک در وجه ایران خودرو/قیمت‌ ۵۰ تا ۹۰ میلیونی ۳ خودرو‌ی جدید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی خان کرمی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو مشهد با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مدل جدید خودروهای 2008 از دی ماه به تولید انبوه خواهد رسید، اظهار داشت: خودرو 301 نیز نیمه اول سال 96 به بازار عرضه خواهد شد. همچنین 508 نیز به منظور رقابت با خودروهای داخلی تولید می‌شود اما هنوز در مورد قیمت آن به جمع‌بندی نهایی دست پیدا نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه 308 نیز در سال 96 تولید خواهد شد، گفت: خودروی 207 جدید کاملاً داخلی سازی شده و به زودی راهی بازار می‌شود. رنو کپچر که استقبال خوبی از آن شده بود تأخیر عرضه اولیه آن به دلیل مشکل واردکننده با شرکت رنو بوجود آمده بود که با رفع مشکلات اسفند ماه راهی بازار می‌شود.

معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در رابطه با خودروی کولیوس نیز گفت: این خودرو نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه می‌شود. همچنین ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک H30 نیز که ظرفیت آن در خرداد به پایان رسیده بود درشهریورماه دوباره عرضه خواهد شد. دنا نیز با اعمال تغییرات خاص و مجهز به موتور توربو شارژ روانه بازار می‌شود.

خان کرمی در خصوص خرید و فروش حواله خودروی H30 نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و افزود: در  زمان پیش فروش این خودرو  برخی اقدام به ثبت نام کرده و بعداً اقدام به خرید و فروش حواله می کنند که ایران خودرو برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه حواله فروشی، تمام خودروهای H30 را ثبت نام نکرده بلکه یک سری را برای مدیریت بازار به صورت نقدی و اقساط به فروش می‌رساند تا به هیچ عنوان خرید و فروش حواله بوجود نیاید.

رکود بازار خودرو رفع شد/2500 میلیارد چک در ایران خودرو

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ایران خودرو در فروش محصولات خود با رکود بازار روبرو نیست، تصریح کرد: در سال 94 فروش این شرکت 50 درصد افزایش یافته است این در حالی است که میزان فروش ایران خودرو درسال 93 نسبت به سال گذشته  26 درصد افزایش یافته بود.

معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام اینکه در سال 93 فروش اقساطی در ایران خودرو وجود نداشت، گفت: هم اکنون حدود 2500 میلیارد تومان چک در اختیار این شرکت قرار دارد که اگر این مبلغ را با سایر نقدینگی‌های حاصل از فروش درنظر بگیریم باید گفت، فروش شرکت نسبت به سال 93، 40 درصد افزایش پیدا کرده است.

خان کرمی با اعلام اینکه نگران بازار راکد خودرو نیستیم، افزود: با وجود تمام صحبت‌ها مبنی بر بازار راکد خرید و فروش خودرو به راحتی محصولات خود را به فروش رسانده و سعی می‌کنیم رضایت مشتریان را هر روز کسب کنیم.

وی در خصوص مذاکرات شرکت ایران خودرو با فیات نیز اظهار داشت: هنوز مذاکرات با این شرکت ادامه داشته و امیدواریم به زودی به نتایج مناسبی دست پیدا کنیم.

معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه این نشست خبری به اعلام قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو پرداخت و اظهار داشت: قیمت خودروی 301 زیر 50 میلیون تومان، 208 حدود 60 تا 65 میلیون تومان و 2008 حدود 75تا 90 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

خان کرمی افزود: 308 و 508 هنوز برآورد قیمتی نشده است اما در محصول 508 حدود قیمتی 160 تا 185 میلیون تومان پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.