۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
کد خبر: 410461

قدس آنلاین – یزد – زهرا افضلیان: خدام رضوی از مراکز پژوهشی و پزشکی دیدن کردند

همراه با کاروان زیر سایه خورشید در یزد(۲)

به گزارش قدس آنلاین از یزد، خدام در این مراکز به استقبال بیماران رفتند که باعث قوت قلب و ایجاد روحیه در بیماران گردید.

 پژوهشکده علوم تولید مثل یزد میزبان کاروان خدام حرم رضوی

خدام بارگاه رضوی با حضور در پژوهشکده علوم تولید مثل یزد از این مرکز بازدید کردند.

در این بازدید، بیماران این مرکز از پرچم متبرک رضوی تبرک جستند و حضور خدام بر بالین بیماران، باعث قوت قلب و ایجاد روحیه معنوی در بیماران گردید.

لازم به ذکر است خدام در هنگام ورود به مرکز با استقبال مدیر و مسئولان بیمارستان مواجه و پس از بازدید پژوهشکده، با اهدای قاب یاد بود از مسئولین و کادر آن تشکر و قدردانی کردند.رئیس پژوهشکده هم، هدیه‌ای به خدام تقدیم کرد

اورژانس 115 یزد با قدوم خدام بارگاه معین‌الضعفا(ع) مزین شد

خدام بارگاه معین‌الضعفا(ع) در دومین روز از حضور خود در جشنواره زیر سایه خورشید در یزد به محل اورژانس 115 رفتند و با کارکنان آن دیدار کردند.

خادمان معین‌الضعفا(ع) برنامه‌های دومین روز سفر خود به شهر دارالعباده را با حضور در محل اوراژانس 115 ادامه دادند.

خدام آستان قدس رضوی در هنگام ورود به ساختمان اوراژانس با استقبال و عرض ارادت کادر و کارکنان اورژانس روبرو شدند و از کارکنان و مسئولین این مرکز تجلیل کردند.

در ادامه آقای دکتر احمد دهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان به خادمان امام رضا(ع) خوشامد و خیرمقدم گفت و گزارشی از فعالیت‌های اورژانس استان یزد را به آنها ارائه کرد.

در این حضور، کارکنان اورژانس با اهدای شاخه‌های گل از خدام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) تجلیل کردند، خدام هم نشان امام رضا(ع) را به مدیر امور مالی و جانباز 35 درصد این مرکز اهدا کردند.

گفتنی است: در انتهای این دیدار سفیران امام رئوف(ع) از طریق بی‌سیم به کارکنان کل کشیک‌های اورژانس استان یزد خسته نباشید عرض کردند و با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) از پشت بی‌سیم، حال و هوای دل‌ها را امام رضایی کردند.

شمیم شفابخش رضوی در بیمارستان شهدای محراب یزد

کاروان خادمان انیس النفوس با حضور دربیمارستان شهدای محراب یزد، عطر شفابخش حرم رضوی را برای بیماران به ارمغان آوردند.

عیادت خدام از بیماران بخش‌های مختلف و اهدای بسته‌های تبرکی به آنان، تبرک جستن بیماران و کادر بیمارستان از پرچم نورانی بارگاه حضرت رضا(ع) از دیگر برنامه‌های حضور خدام در این بیمارستان بود.

بیمارستان شهید صدوقی یزد از دم مسیحایی ثامن‌الحجج(ع) آکنده شد

 

خادمان امام رئوف(ع) در ادامه دیدارهای خود با حضور در بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد فضای این بیمارستان را از دم مسیحایی حضرت ثامن‌الحجج(ع) آکنده کردند.

خادمان خورشید هشتم(ع) در میان اظهار لطف و شور مردم و مراجعین، وارد بیمارستان شهید صدوقی(ره) شدند و به عیادت بیماران رفتند.

در این بازدید معنوی کارکنان، ریاست بیمارستان، مسئول خدمات و پشتیبانی و کارکنان و کادر درمانی، خادمان ثامن‌الحجج(ع) را همراهی می‌‌کردند.

حضور خدام در دفتر ریاست بیمارستان شهید صدوقی(ره) از برنامه‌های دیگر کاروان خادمان بود. ریاست بیمارستان ضمن خوشامدگویی به توضیحاتی پیرامون این بیمارستان پرداخت و به امکانات، خدمات و مشکلات این مجموعه اشاره کرد. در ادامه یکی از خدام ذکر توسلی داشت، سپس نشان پرافتخار خادمی علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و هدیه‌ای به رسم یادبود به ریاست بیمارستان اهدا کرد.

در ادامه خادمین از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و ضمن اهدای بسته‌های تبرکّی از بیماران بستری در این بخش‌ها عیادت کردند.

گفتنی است که بیماران با توسل به ساحت نورانی امام رضا(ع) و ارادت خاص با اشک، خادمان امام مهربانی(ع) را بدرقه کردند.

حضور سفیران عالم آل محمد(ص) در دانشکده پیراپزشکی امام رضا (ع)

   جمعی از خادمان آستان مقدس شمس‌الشموش ، با حضور در دانشکده پیراپزشکی امام رضا(ع) با دانشجویان و مسئولین این مرکز دیدار کردند 

در ابتدای این دیدار دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی از کاروان خدام استقبال نموده و از پرچم متبرک به گنبد نورانی حضرت رضا(ع) تبرک جستند.

پس از خیر مقدم و سخنان کوتاه مسئول سازندگی بسیج دانشجویی این دانشکده، خاطره‌گویی خدام و ذکر توسل به محضر نورانی انیس‌النفوس بر معنویت این دیدار صمیمی افزود.

در پایان خدام با اهدای نشان آستان قدس و پارچه‌های تبرکی به سرگروه‌های اردوهای جهادی از فعالیت‌‌های جهادی این دانشجویان قدردانی کردند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.