حجت الاسلام سلیمی افزود: وقتی این مدیران مورد انتقاد صریح رهبری قرار می گیرند و رهبرانقلاب خواستار مجازات این افراد هستند نباید به آنان مدال داد و به عنوان ذخیره نظام و امانتدار کشور از آنان نام برد . جاری شدن این عبارات بر زبان مقامات دولتی پس از واکنش صریح رهبر انقلاب از شگفتی هاست!

علت مماشات مسئولین با خیانتکاران به بیت المال چیست؟!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پارس نیوز، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس دهم در خصوص نحوه برخورد دولت با صاحبان فیش های حقوقی نجومی اظهار داشت: در برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نجومی سرعت لازم دیده نمی شود و این موضوع نشان می دهد که باید رویکرد جدیدی در این خصوص دنبال شود.

وی ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به صراحت خواستار برخورد با متخلفان و خیانت کنندگان به بیت المال و همچنین استرداد وجوه دریافت شده به بیت المال شدند باید با این موضوع برخورد جدی صورت گیرد و ما نمی دانیم علت مماشات با خیانتکاران به بیت المال چیست؟!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: فردی مانند شهرام امیری به مملکت خود خیانت نمود و در نهایت اعدام گردید و مردم نیز از قوه قضائیه بابت این اقدام قاطع تشکر می کنند. تفاوتی بین این فرد که خائن بود و خیانتکاران به بیت المال وجود ندارد و ما خائن خوب و بد نداریم. 

سلیمی افزود: وقتی این مدیران مورد انتقاد صریح رهبری قرار می گیرند و رهبرانقلاب خواستار مجازات این افراد هستند نباید به آنان مدال داد و به عنوان ذخیره نظام و امانتدار کشور از آنان نام برد . جاری شدن این عبارات بر زبان مقامات دولتی پس از واکنش صریح رهبر انقلاب از شگفتی هاست!

وی اظهار داشت: ما در اظهار نظر مسئولان دولتی تناقضی مشاهده می کنیم. یک روز از افشای فیش های حقوقی استقبال می کنند و مدعی شفاف شدن فضا می شود و در روزی دیگر برخورد خاصی با این افراد صورت نمی گیرد. دولت باید هرچه سریعتر این افراد را به قوه قضائیه معرفی کند . این در حالی است که لیست این افراد هنوز در اختیار عموم قرار نگرفته است و این موضوعات نشانگر نوعی تعلل در برخورد با این افراد است و باید هرچه سریعتر این تعلل برطرف شود.

ایشان در خصوص برخورد مجلس در صورت ادامه تعلل دولت با متخلفان گفت: به کمیسیون اصل 90 دستور داده شده است که این موضوع را پیگیری کند و کمیسیون هم مشغول بررسی می باشد و امیدواریم گزارش خود را هرچه سریعتر منتشر کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.