قدس آنلاین یزد : شهرستان بهاباد ، مقصد کاروان زیر سایه خورشید در سومین روز سفر به دیار دارالعلم بود

استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان بهاباد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، اقشار مختلف مردمی، نیروی انتظامی، کارکنان اورژانس و آتش‌نشانی برای مراسم استقبال از خادمان امام هشتم(ع) در ورودی شهرستان بهاباد حضور داشتند و با ذبح قربانی حضور خدام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) را گرامی داشتند.

در ابتدای این مراسم مسئول سازمان تبلیغات این شهرستان در سخنانی ضمن خوشامدگویی به سفیران شاه خراسان از حضور ایشان قدردانی کرد.

قرائت صلوات خاصه و ذکر توسل به پیشگاه انیس النفوس پایان بخش این دیدار صمیمی و مردمی بود.

دیدار خدام حرم ثامن‌الحجج(ع) با نماینده ولی فقیه در شهرستان بهاباد

خادمان خورشید هشتم(ع) در روز سوم سفر خود به شهر یزد ضمن حضور در شهرستان بهاباد، در دفتر امام جمعه این شهرستان با وی دیدار کردند.

کاروان خدام علی‌بن‌موسی‌‌الرضا(ع) با همراهی جمعی از روحانیون و بسیجیان شهرستان بهاباد سه‌شنبه نوزدهم مردادماه به دیدار نمایده ولی فقیه در شهرستان بهاباد رفتند.

در این دیدار ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی امام جمعه محترم بهاباد به ایراد سخنانی پرداخت، سپس یکی از خدام سخنان کوتاهی در مورد جایگاه رفیع و رأفت و مهربانی امام رضا(ع) بیان کرد و لوح و هدیه‌ای به امام جمعه شهرستان بهاباد تقدیم کرد.

گفتنی است: در پایان این دیدار، روحانیونِ حاضر و امام جمعه شهرستان بهاباد در کنار خادمان امام رضا(ع) این دیدار معنوی را با گرفتن عکس یادگاری ثبت کردند.

شادمانی بیماران بیمارستان بهاباد از حضور خادمان بارگاه آفتاب

بیماران بستری در بیمارستان بهاباد با حضور خادمان بارگاه آفتاب و دیدن پرچم گنبد رضوی در این بیمارستان جان تازه‌ای یافتند.

خدام بارگاه رضوی با حضور در بیمارستان بهاباد از بیماران سالمند و خردسال این بیمارستان عیادت کردند. بیماران نیز با تبرک‌جویی از پرچم بارگاه مقدس امام رضا(ع) جان تازه‌ای گرفتند و سرشار از شور و ارادت شدند.

در ادامه خادمان بارگاه آفتاب با کارکنان بیمارستان ملاقات کرده و نمک تبرکی با آنان اهدا نمودند

روستای بنستان بهاباد میزبان قدوم کاروان فرهنگی- تبلیغی زیر سایه خورشید

روستای بنستان بهاباد با حضور کاروان فرهنگی- تبلیغی زیر سایه خورشید از عطر حرم رضوی سرشار شد.

مردم روستای بنستان خادمان امام رئوف(ع) را با اظهار لطف و ارادت پذیرا شدند.

در ادامه مردم خونگرم بنستان سفیران امام رضا(ع) را تا گلزار شهدای این روستا همراهی کردند و به زیارت شهدا رفتند. سپس خادمان همراه با مردم به مسجد روستا رفته و نماز و ظهر و عصر را اقامه کردند. در این دیدار اهالی روستای بنستان پرچم متبرک گنبد امام رئوف(ع) را بر دیدگانشان نهاده و از آن نور و رحمت برگرفتند.

 

عطر پرچم متبرک رضوی در مجموعه بیت الرضا(ع) بهاباد

مجموعه فرهنگی - مذهبی بیتالرضا(ع) بهاباد میزبان کاروان اعزامی مبلّغان و خدام آستان قدس و پرچم متبرک رضوی بود.

در این دیدار حجتالاسلام تولایی یکی از خادمین حرم رضوی، ضمن بیان روایتی از امامصادق(ع) به اهمیت کمک به محرومان جامعه و ارزش و ثواب کمک‌رسانی به خلق و برابری آن با حج مقبول اشاره کرد و ادامه داد: بزرگترین خدمت، ترویج اسلام و محبت اهلبیت در دل کودکان است.

در ابتدای این دیدار هم آقای عشقی مسئول مجموعه بیت‌الرضا(ع) و هیئت محبان‌الرضا(ع)، ضمن خوشآمدگویی به خدام امام مهربانیها درباره فعالیتهای این مجموعه توضیحاتی داد و گفت: مجموعه بیتالرضا(ع) به منظور کمک به مستضعفان و محرومین تشکیل شده و در زمینه عمران و آبادانی منطقه و تهیه جهزیه و... به فعالیت مشغول است.

این دیدار با مدیحهسرایی حجت‌الاسلام تولایی در ثنای هشتمین امام همام شیعیان پایان یافت.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.