نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از وزاری دفاع و نیرو به‌خاطر بی‌توجهی به رسیدگی وضعیت صنعت هوایی کشور و خشک شدن زاینده رود انتقاد کرد.

 انتقاد نماینده مجلس از اقدامات برخی وزرای دولت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 20مرداد) پارلمان، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: بخش تولید در حوزه کشاورزی مظلوم واقع شده است، این در حالی است که همه تولیدکنندگان در بخشهای دیگر به حق و حقوق خود به موقع دست پیدا می‌کنند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس  خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، افزود: چرا پول حاصل از فروش گندم کشاورزان را پرداخت نمی‌کنید؟ چرا به پرداخت پول تولیدکنندگان شیر و دامداران بی‌توجهی شده و پس از 3 ماه پول به این افراد پرداخت می‌شود.

وی خطاب به وزیر دفاع، تصریح کرد: چرا صنعت هوایی در کشور در حال برچیده شدن است و به حقوق فعالان در این حوزه توجهی نمی‌شود؟ وزیر دفاع باید پاسخ این بی‌توجهی‌ها را به نمایندگان ملت بدهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در تذکری به وزیر نیرو،گفت: چرا برای جلوگیری از خشک شدن زاینده‌رود تدابیری در نظر نمی‌گیرید؟ آیا نسخه‌ای که برای ارومیه پیچیدید را نمی‌توانستید برای زاینده‌رود نیز در نظر بگیرید؟

حاجی دلیگانی افزود: مدت یک‌سال است که به وزیر نیرو، دیوان محاسبات و دستگاه قضایی نامه‌ای نوشته شده است مبنی بر اینکه طی دو قرارداد واگذاری اصناف به بخش خصوصی 600 میلیارد تومان از بودجه کشور در حال حیف و میل می‌باشد، اما هیچ نهادی تاکنون به این موضوع توجه نکرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.