قدس آنلاین:کاروان زیر سایه خورشید، شب گذشته با حضور در دفتر آیت الله مهمان نواز، عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند و فضای این دیدار را به عطر متبرک آستان شریف ثامن الحجج (علیه السلام) آکندند .

زیارت امام رضا (علیه السلام ) هدیه است این هدیه معنوی را با معرفت قلبی بپذیرید

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، آیت الله مهمان نواز دراین دیدار ضمن خوش آمد گویی به خدام رضوی از این اقدام معنوی قدر دانی کرد و آن حرکتی بسیار اثر گذار خواند.

وی که از حضور خدام حامل پرچم حریم قدس رضوی بسیار متاثر و پر از شور و شعف معنوی بود، وجود نورانی امام رضا (علیه السلام) را غنیمتی گرانبها  برای ایران اسلامی برشمرد و بصیرت  و آگاهی و معرفت نسبت به ائمه اطهار (علیهم السلام) را مایه سعادت و ارزشمندی انسان دانست.

آیت الله مهمان نواز همچنین  توصیه کرد: زیارت امام رضا (علیه السلام ) بهترین هدیه است این هدیه را با بصیرت و معرفت قلبی و ذهنی بپذیرید  و مضجع شریف آن امام همام را زیارت کنید.

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید، علاوه بر این برنامه ها و در ادامه حضور خود در استان خراسان شمالی  تا 24 مردادماه جاری، در شهر و روستاهای شهرستان های اسفراین، جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان حضور می یابند.

گفتنی است: بر اساس این گزارش، از ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ( یکم ذیقعده مصادف با 14 مرداد) تا ولادت امام رضا علیه السلام (11 ذیقعده مصادف با 24 مرداد) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است که امسال و در نهمین دوره برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید، برنامه ها همزمان با دهه کرامت (14 تا 24 مردادماه) در 31 استان و 15 کشور برگزار می شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.