مبلغان و خدام رضوی که پرچم مطهر بارگاه امام رضا(ع) را به همراه دارند، مورد استقبال جمعی از مدیرکل و کارکنان صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفتند و به عنوان مهمان ویژه در برنامه «خانه مهر» شبکه دنا شرکت کردند.

تهیه مستندی از سفر مبلغان و خدام رضوی به نقاط مختلف این خطه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید»؛ در این برنامه، سفرای فرهنگی آستان قدس رضوی، اهداف تبلیغی این سفر را تشریح کردند. در ادامه مدیرکل این مرکز نیز اعلام کرد که قرار است، گروه توليد سيماي صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز به منظور تولید برنامه ای با عنوان «زیر سایه خورشید» در این سفر روحانی به اقصی نقاط استان، همراه خادمان حرم رضوی شود تا لحظه لحظه عشق و ارادت مردم دیار کهگیلویه و بویراحمد به امام رضا(ع) را ثبت کند.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه در 8 قسمت 15 دقیقه ای پخش خواهد شد.

این گزارش حاکیست، برنامه‌های دومین روز از سفر این کاروان به استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مبلغان و خدام رضوی در جمع گروه‌های جهادی دانشجویی و تقدیر از فعالیت 8ساله ایشان در این بخش ادامه یافت. این کاروان همچنین در مراسم یادواره سه شهید منطقه سیلاب و کلوا که توسط گروه های جهادی برگزار شد، حضور یافت و به مقام صبر خانواده‌های این شهیدان ادای احترام نمود. در ادامه بسته‌های حمایتی که از سوی تشکل‌های فرهنگی و خیران این استان تهیه شده بود در روستاها سیلاب و کلوا توزیع شد.

 

گفتنی است؛ دیدار با فرماندهان، سرداران و پاسبانان حریم ولایت در سپاه قدس این استان و تقدیم سوغات متبرک آستان قدس رضوی به این دلاورمردان، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.