سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی می گوید اگر هر کارشناس داوری پنالتی تراکتورسازی را درست بداند برایش کت و شلوار می‌خرد!

 پنالتی تراکتورسازی درست باشد کت و شلوار جایزه می‌دهم!

به گزارش قدس آنلاین، مجید اقدم در رابطه با شکست ماشین سازی در دربی تبریز اظهار داشت: ما نمی دانیم چطور باید بازی کنیم که داوران به ضرر ما سوت نزنند. در واقع هنوز تاکتیک داوران را نتوانستیم پیدا کنیم تا حق ما را نخورند. داور یک پنالتی برای ما گرفت که اگر هر کارشناس داوری بگوید این پنالتی است، من یک کت و شلوار انگلیسی برایش می خرم!

وی درباره اخراج دوباره حامد پاکدل عنوان کرد: پاکدل در شرایطی کارت قرمز گرفت که اصلا حقش این نبود. حاتمی ضربه ای به بازیکن برزیلی ما زد که سرش 7 بخیه خورد اما داور حتی کارت زرد هم به او نداد. به نظر می رسید داور فقط سوتش برای ماشین سازی کار می کرد. به نظرم در بازی قبلی نیز اخراج پاکدل درست نبود و این بازیکن مظلوم واقع شده است، اگرچه خطیبی او را 9 میلیون تومان جریمه کرده است.

سرپرست تیم ماشین سازی تصریح کرد: به نظر من حق ما به هیچ وجه باخت نبود. باور کنید اگر داور پنالتی نمی گرفت، 100 ساعت دیگر هم تراکتورسازی نمی توانست به ما گل بزند. آنها چیزی نداشتند و بعد از 10 نفره شدن نیز ما بهتر بازی کردیم.

اقدم در ادامه بیان داشت: ما 4 بازی انجام دادیم و هنوز نتوانستیم میزبانی کنیم. طرفداران ما کامل نتوانستند دیروز بیایند و پشت در ماندند. گفتند 70 درصد برای ماشین سازی است اما ورزشگاه برای خودشان بود و اجازه این کار را ندادند.

وی همچنین درباره برنامه این تیم در تعطیلات لیگ گفت: آندرانیک تیموریان به عنوان تنها ملی پوش ما به تیم ملی رفت. سایر بازیکنان نیز تمرینات خود را دنبال می کنند. خطیبی به شدت عصبانی است و  فعلا تصمیمی برای تعطیلی ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.