ایلام – خبرنگار قدس آنلاین – مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: برای انجام پروازهای بین المللی از فرودگاه شهدای ایلام، مجوز وزارت کشور لازم است.

فرودگاه ایلام آماده پروازهای بین المللی

مجتبی بیاتی با بیان اینکه تبدیل پروازهای فرودگاه شهدای ایلام به پروازهای بین‌المللی از نیازهای ضروری در امر توسعه‌ استان است، افزود: در جریان سفر سوم هیئت دولت به استان، انجام پروازهای بین المللی در این فرودگاه بررسی و مورد موافقت هیئت دولت قرار گرفت.
وی به موافقت وزارت راه و شهرسازی برای انجام پروازهای بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت: برای تحقق این امر تنها مجوز وزارت کشور باقیمانده است که متأسفانه تاکنون در این راستا موافقتی اخذ نشده است.
مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به اینکه در سال 90 مدیریت این فرودگاه و معاون عمرانی استاندار ایلام جهت رایزنی برای اخذ مجوز پروازهای بین المللی بارها به وزارت کشور مراجعه کرده اند، خاطر نشان ساخت: در صورت تحقق این مهم فرودگاه شهدای ایلام به یکی از فرودگاه‌های فعال کشور در زمینه تردد زوار به عتبات عالیات در کشورهای همسایه از جمله سوریه، عراق و عربستان تبدیل خواهد شد.
مجتبی بیاتی از تصویب و تعیین مرز هوایی استان ایلام خبر داد و یادآور شد: با تحقق این امر مهم، فرودگاه شهدای ایلام آماده نشست و برخاست هواپیماهای ایرباس 320، با گنجایش 180 نفر در هر پرواز را خواهد داشت.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.