سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در قالب پیامی به جشن بزرگ مقاومت که همزمان با شب میلاد باسعادت امام رضا(ع) و روز ملی مقاومت در حرم مطهر رضوی برگزار شد، تاکید کرد: هم چنان که به شما وعده پیروزی بر اسرائیل را دادیم و پیروز شدیم، وعده می دهیم بر تجاوز تکفیریان و داعشیان هم به پیروزی برسیم.

پیام سید حسن نصرالله به جشن بزرگ مقاومت در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جشن های دهه کرامت آستان قدس رضوی، متن این پیام که توسط «نعیم قاووق» از رهبران حزب الله لبنان و نماینده سید حسن نصر الله، در اجتماع عظیم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی قرائت شد، به این شرح است:

با میلاد خورشید ولایت، نوری ساطع شد که چهره هستی را دگرگون ساخت، آسمان را غرق شادی ساخت و شادی بزرگتر را در زمین به ارمغان آورد. جبرئیل و فرشتگان همگی شاد شدند، پیامبران و مرسلین هم شادی کردند، اما شادی بزرگتر از آن پیامبر اکرم، محمد مصطفی(ص) است.
این امام بزرگوار، امام فقرا و یتیمان، امام حلم و دانش، امام عبادت و پرستش و استقامت، امام فروتنی و عبادت است. امام پرهیزگاری و هدایت است. امام نصرت و یاری دین و مقاومت در برابر ستمگران است. همین افتخار و عزت و کرامت برای امام رضا(ع) بس که تمام مردم عاجرند از درک کمال نور ایشان و راز سر ایشان و حق ایشان که حق و سر او را جز خداوند متعال و محمد و آل محمد(ص) کسی نمی داند.
من از لبنان، از سرزمین پیروزی و شهادت آمده ام تا میلاد امام علی ابن موسی الرضا(ع) را به شما تبریک و تهنیت بگویم؛ به نمایندگی از سوی مردان مقاومت، مردان خدایی که ایستادگی کردند و معجزات آفریدند و پیروز شدند. هم چنین به نمایندگی از سوی مجروحان و آسیب دیدگانمان و خانواده های شهدا و ملت نستوه و وفادارمان اینجا برای تبریک آمده ام.
آمده ام تا به شما تبریک و تهنیت بگویم. ضمنا دهمین سالگرد پیروزی الهی را که این پیروزی نیز از برکات امام رضا(ع) و محمد و آل محمد(ص) بوده است. چراکه پیروزی ما یکی از برکات انقلاب اسلامی بود که به رهبری امام خمینی(قد) به پیروزی رسید، هم چنین از برکات رهبری حکیم و مدبر و شجاع ما حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای بوده است.
هم چنین سپاسگزاری ویژه می کنم و بالاترین مراتب امتنان خود را نسبت به تولیت آستان مقدس رضوی حضرت آیت الله جناب آقای رئیسی ابراز می دارم.
باید بگویم که 10 سال قبل اسرائیل تمام نیروی خود را بسیج کرد، جهان را با خود هم داستان کرد، آن ها روی مرگ ما و لگد کوب کردن و نابودی ما حساب کرده بودند. هزاران حمله و یورش، ده ها هزار بمب و موشک و گلوله، ده ها قتل عام، آتش و خون و ویرانی هیچ یک نتیجه ای نداد. ما نه گریختیم و نه درجا زدیم. فقط به خدا و ایمان بزرگ خود پناه بردیم. ایمان متصل به ائمه معصومین(ع) و بزرگان دینمان. در نتیجه به صورتی قهرمانانه و به شکلی کربلایی مبارزه کردیم و جنگیدیم؛ ایستادگی کردیم. به صورتی افسانه ای که جهان را به حیرت انداخت، ایستادیم. جنوب لبنان را به گورستانی برای مهاجمان تبدیل کردیم که در نتیجه افسانه ارتش شکست نا پذیر اسرائیل را در هم شکستیم.
اگر شکست های پی در پی اعراب طمع اسرائیل را برانگیخته بود تا رویای اسرائیل بزرگ را محقق سازند، اما پیروزی جنگ 33 روزه تمام این رویاها را بر باد داد. پیروزی مقاومت تاریخ جنگ ها را دگرگون ساخت و معادله را زیر و رو کرد و امت ما را وارد دوران پیروزی ها ساخت و اسرائیل را به شکست بزرگ نکبت بار خود نزدیک کرد.
در برابر این بسیج بین المللی و توطئه کشورهای منطقه، ایران متمایز بود و موضع تاریخی و شجاعانه و راهبردی ایران متمایز گشت. ایران مقاومت را پشتیبانی و حمایت کرد و تمام امکانات و مستلزمات نبرد را تا رسیدن به پیروزی در اختیار مقاومت گذاشت.
بنابر این، پیروزی مقاومت و شرکاء آن در واقع پیروزی ایران بود که در طلیعه حامیان مقاومت حضور داشت. ایران علی رقم تمام مجازات ها و تهدیدها و تطمیع های بین المللی هرگز پشتیبانی خود را از مقاومت تغییر نداد و موضع خود را در حمایت از مقاومت دگرگون نساخت. ایران امروز پایگاه نیرومند وعمق استراتژیک مقاومت است و در برابر خطر اسرائیل و تکفیری ها عمق استراتژی مقاومت به شمار می رود. بنا بر این درود ما و مراتب وفاداری ما نسبت به ملت، دولت و جمهوری اسلامی ایران و رهبری ایران حضرت آیت الله العظمی خامنه ای می باشد.
در جنگ 33 روزه سعودی به صورت پنهانی و غیر علنی در کنار اسرائیل ایستاده بود. اما امروز سعودی به صورت آشکار و علنی در کنار اسرائیل ایستاده است. این امر اشتباه و گناه بزرگی است که قلب فلسطین را ضربه زده و جریحه دار کرده و چهره حرمین شریفین را ملکوب ساخته است. سیاست های سعودی، سیاست های فاجعه آمیزی است که خدمت بزرگ و راهبردی به اسرائیل به شمار می رود.
کعبه امروز مصیبت زده و داغدار است به خاطر روابط سعودی با اسرائیل، کعبه امروز از دست پادشاهان و امرایی که با اسرائیل هم پیمان شده اند، گلایه مند و شکوه مند است. کعبه امروز به خدا شکوه می کند از دست کسانی که از کنار کعبه، فتوای قتل و تکفیر صادر می کنند.
کعبه امروز در حسرت است و تأسف می خورد که اسلحه و پول و نفت اعراب که از یاری فلسطین دریغ داشته شده بود، در جهت تجاوز به یمن و سوریه و عراق و بحرین به کار گرفته می شود.
اسرائیل که از مبارزه با مقاومت اسلامی و پیروز شدن در برابر آن نا توان و عاجز شده بود، اکنون روی داعش و همگنان داعش حساب می کند و از آن ها استفاده می کند. امروز روشن شده است که این تکفیریان و داعشیان ساخته اسرائیل و استکبار جهانی هستند و به نمایندگی از آن ها امروز با مسلمین می جنگند و برای تکمیل جنگ 33 روزه و از بین بردن آثار پیروزی مقاومت بر اسرائیل دست به دامن تکفیری ها زده است.
ولی ما بر همان پیمان و عهد سابق هستیم، هم چنان که دیروز با اسرائیل جنگیدیم و امروز هم با تکفیریان می جنگیم. نبرد یکی و اهداف یکی است. هم چنان که به شما وعده پیروزی بر اسرائیل دادیم و پیروز شدیم، وعده می دهیم بر تجاوز تکفیریان و داعشیان هم به پیروزی برسیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.