قدس ‌آنلاین- بیرجند: فرماندار شهرستان درمیان گفت: ۱۰ مرکز خدمات درمانی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان وجود دارد و با توجه ویژه دولت یازدهم به بحث خدمات درمانی به خصوص در مناطق محروم و دورافتاده مرزی در این زمینه اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

 ۱۰ مرکز خدمات درمانی در مناطق مختلف شهری و روستایی درمیان وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، محمد بشیری‌زاده  درآئین افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان درمیان اظهار داشت:  شهرستان درمیان جمعیتی بالغ بر57 هزار نفر دارد که 100 درصد این جمعیت تحت پوشش بیمه هستند و از این میزان 98 درصد توسط سازمان بیمه سلامت تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

محمد بشیری زاده افزود:۱۰ مرکز خدمات درمانی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان وجود دارد و با توجه ویژه دولت یازدهم به بحث خدمات درمانی به خصوص در مناطق محروم و دورافتاده مرزی در این زمینه اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

فرماندار درمیان اظهار داشت: توجه دولت به قشر آسیب‌پذیر و ارائه خدمت به آنها وظیفه ما را نیز حساس‌تر کرده است که در این شهرستان که نمود وحدت و برادری است خدماتی در خور شایسته و با کیفیت ارائه دهیم.

وی یادآور شد: تا قبل از استقرار اداره بیمه سلامت در شهرستان درمیان خدماتی نظیر صدور و تعویض دفترچه‌های بیمه توسط دفاتر پیشخوان در سه شهر اسدیه، قهستان و طبس انجام می‌شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.