قدس آنلاین - بیرجند: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی از جداشدن مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل در خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، ابراهیم نصری اظهار داشت: در اجرای مصوبه شماره 588271 ششم تیرماه سال 95 شورای عالی اداری و نامه شماره 47702/71 مورخه 18 مرداد امسال معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی جدا و به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی الحاق شد.

وی افزود: این تغییرات به منظور انسجام تشکیلاتی و مدیریت یکپارچه در نگهداری شبکه راهها و اجرای دقیق قوانین و مقررات انجام شد.

نصری بیان کرد: از این پس تمامی امور مربوط به راهداری راههای مواصلاتی و روستایی از اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و واحدهای شهرستانی آن منفک و به همراه تمام وظایف، اختیارات، نیروی انسانی، اعتبارات، امکانات، تجهیزات، خودرو و ماشین‌آلات راهداری به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان منتقل می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: با این تغییرات مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی از این اداره جدا و به اداره کل «راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی» تغییر نام می‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.