عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از کمیسیون متبوع خود درخواست کرد تا سوال خود درخصوص پدیده شاندیز در دستور کار قرار گیرد.

وزیر کشور چرا دو ماهه پاسخگوی مجلس در خصوص پدیده شاندیز نیست؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وکیل ملت ، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (یکشنبه 24 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 2 ماه است که سوال خود از وزیر کشور درخصوص پرونده پدیده شاندیز را مطرح و به کمیسیون امنیت ملی تقدیم کرده ام اما متاسفانه این سوال در دستور کار کمیسیونقرار نگرفته است. احتمال می دهم میزان ارادت شما به بنده کم شده است.
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون امنیت ملی سوال آقای کواکبیان را در دستور کار قرار داده و به موضوع رسیدگی کند تا ارادت بنده به ایشان ثابت شود.
کواکبیان در تذکر دیگری با بیان اینکه قانون اساسی، قوه قضائیه را مسئول رسیدگی به تظلمات و شکایت دانسته است، افزود: مدت ها از مفتوح شدن پرونده رئیس جمهور سابق در قوه قضائیه می گذرد و هر بار سخنگوی قوه در این خصوص می گوید که پرونده در حال رسیدگی است. اکنون 3 سال از برخی پرونده های احمدی نژاد در دستگاه قضا می گذرد و قوه قضائیه پاسخ قانع کننده ای به افکار عمومی نداده است.
لاریجانی در پاسخ به این تذکر نیز گفت: این موضوع چه ارتباطی با مجلس دارد؟
کواکبیان در پاسخ به رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخشی از این پرونده مربوط به مجلس و کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.