قدس آنلاین- بیرجند: استاندار خراسان جنوبی از حمایت و ارائه تسهیلات به طرح‌های مشارکتی برای محرومیت‌زدایی روستاها خبر داد و اظهار کرد: علی‌رغم محدودیتهای مالی که دولت دارد از این گونه طرح‌ها حمایت می‌کند.

 طرح‌های مشارکتی برای محرومیت‌زدایی   در روستاهای خراسان جنوبی حمایت می شوند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند،سید علی اکبر پرویزی  در دیدار با مدیرعامل و اعضای موسسه خیریه امام علی(ع) اظهار داشت: تلاش‌های این موسسه خیریه در مناطق محروم روستایی خراسان جنوبی قابل تقدیر و تشکر است.

وی تاکید کرد: برای بررسی میزان موفقیت طرح توانمندسازی روستایی مدنظر این موسسه باید وضع فعلی و گذشته این روستاها مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تجربه موفق طرح در یک روستا را نمی‌توان به همه روستاها تعمیم داد چون شرایط هر روستا با یکدیگر متفاوت است.

پرویزی به دیدار با تولیت آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود: در این دیدار مقرر شد معاون آستان قدس و یکی از معاونتهای استانداری طرح‌هایی مانند آموزش صنایع دستی، گسترش دامپروری و کشاورزی برای محرومیت‌زدایی در روستاهای خراسان جنوبی برنامه‌ریزی کنند.

وی مشکل عمده روستاییان را بازاریابی محصولاتشان دانست و خاطرنشان کرد: موسسه خیریه امام(ع) می‌تواند با مشارکت با مردم در اجرای این طرح‌ها همکاری خوبی در استان داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی از حمایت و ارائه تسهیلات به طرح‌های مشارکتی برای محرومیت‌زدایی روستاها خبر داد و اظهار کرد: علی‌رغم محدودیتهای مالی که دولت دارد از این گونه طرح‌ها حمایت می‌کند.

وی با اشاره به شرایط سخت روستاییان خواستار همکاری و مشارکت هر چه بیشتر این موسسه در توانمندسازی روستائیان شد. مؤسسه خیریه امام علی(ع) طرح توانمندسازی روستایی را در 7 روستایی که در 4 شهرستان قرار دارند در حال پیگیری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.