قدس آنلاین- بیرجند: فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بیرجندگفت: شهدا نیاز به برگزاری این گونه یادواره‌ها ندارند بلکه ما نیازمند این یادواره‌ها هستیم تا تلنگری باشد که فراموش نکنیم این شکوه و عظمت انقلاب اسلامی به سبب از خودگذشتگی و جان‌فشانی شهدا ایجاد شده‌است.

شهدا نیاز به برگزاری این گونه یادواره‌ها ندارند بلکه ما نیازمند این یادواره‌ها هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند،سرهنگ غلامرضا فلاحی در مراسم هجدمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر محمد ناصری طلایه‌دار شهدای برون‌مرزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اهداف برگزاری این گونه یادواره‌ها شناخت و معرفت پیدا کردن از مقام شهدا است.

وی افزود: شهدا با معرفت کامل به مقام شهادت نایل شدند و برگزاری یادواره شهدا سبب احیای روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی در بین مردم ولایت‌مدار است.

سرهنگ غلامرضا فلاحی گفت: ترویج روحیه جهادی، فداکاری و شجاعت در بین مردم و به ویژه مسئولان از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است که بیانگر شجاعت، رشادت و نترسیدن شهدا از عظمت پوشالی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: شهدا نیاز به برگزاری این گونه یادواره‌ها ندارند بلکه ما نیازمند این یادواره‌ها هستیم تا تلنگری باشد که فراموش نکنیم این شکوه و عظمت انقلاب اسلامی به سبب از خودگذشتگی و جان‌فشانی شهدا ایجاد شده‌است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بیرجند با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند «زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» افزود: باید قدر این گونه مراسم‌ها را بدانیم زیرا اگر شهدا نبودند ما الان در آرامش و امنیت نبودیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.