معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: درسال های جاری و گذشته، بیشترین تقاضا برای آموزش و ایجاد شغل در بخش دامپروری بوده است .

دامپروری بیشترین شغل ایجاد شده در خراسان رضوی

سیدحسین کرابی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: درسال های جاری و گذشته، بیشترین تقاضا برای آموزش و ایجاد شغل در بخش دامپروری بوده است .
وی افزود: از ابتدای اردیبهشت تا پایان خردادماه از 917 شغل ایجاد شده توسط کمیته امداد در استان 355 مورد آن مربوط به شغل دامپروری بوده است که این رقم نزدیک به 40 درصد را از کل مشاغل شامل می شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گ با اشاره به اینکه بعد از دامپروری، فعالیتهای صنعتی و معدنی و خدمات بیشترین مشاغل ایجاد شده در استان را به خود اختصاص داده اند، ادامه داد: برای ایجاد 355 شغل در بخش دامپروری 43میلیارد و 95 میلیون ريال اعتبار بانکی و امدادی هزینه شده است که مشاغل فوق در قالب طرحهای کارانگیزی، توان افزایی و خودکفایی ارائه شده اند.
کرابی با اعلام این مطلب که نکته مهم در ایجاد شغل ظرفیت جغرافیا و منطقه می باشد، تصریح کرد: در مدت فوق الذکر در سال جاری یک هزار و 99 نفر شامل 443 زن و 656 مرد از آموزشهای مهارتی و فنی بهره مند شده اند که جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند تا طبق روال قانونی نسبت به پرداخت تسهیلات مورد نیازشان اقدام شود.
وی یادآور شد: از سال 67 تاکنون بیش از 27 هزار و 600 طرح دامپروری ایجاد شده که 3 هزار و 77مورد آن مربوط به سال گذشته می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.