وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از لغو قرار منع حضور مسئولان و شرکتهای تحریم‌شده در همایش "ایران کانکت۲۰۱۶" خبرداد.

انگلیسی‌ها عقب‌نشینی کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، طی روزهای آتی همایشی 2روزه تحت عنوان «ایران کانکت2016» با مجوز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود که بسیاری از شرکتهای مخابراتی بزرگ دنیا در آن حضور دارند، از طرفی دولت انگلیس نقش محوری در برگزاری این همایش دارد.

این همایش در حالی با هدف سوق دادن سرمایه گذاری‌های خارجی در حوزه ارتباطات و مخابرات به ایران، برگزار می‌شود که مسئولان انگلیسی برگزارکننده این همایش شروط عجیبی برای برگزاری این همایش قرار داده‌اند از جمله اینکه قرار است از شرکت افراد حقیقی و حقوقی که طبق مقررات بین المللی اتحادیه اروپا و کشور انگلیس در لیست تحریمها قرار گرفته‌اند، ممانعت به عمل آید.

در همین راستا محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی تماس تلفنی با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است: شرط برگزارکنندگان همایش «ایران کانکت2016» برای ممنوعیت ورود افراد و شرکتهای تحریم‌شده ایرانی به همایش لغو شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.