«فاروق‌اعوان» فرمانده پلیس کراچی اظهار داشت: پلیس و سازمان اطلاعات پاکستان موفق شده‌اند در یک عملیات مشترک ۴ عضو خطرناک «لشکر جهنگوی العالمی» را دستگیر کنند.

۴ عضو لشکر جهنگوی العالمی در کراچی به دام افتادند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، فرمانده پلیس کراچی گفت: پلیس و سازمان اطلاعات پاکستان موفق شدند در یک عملیات مشترک 4 عضو خطرناک «لشکر جهنگوی العالمی» را دستگیر کنند.

اعضای لشکر جهنگوی العالمی در منطقه گلشن اقبال شهر کراچی مخفی شده بودند که توسط نیروهای امنیتی و پلیس محاصره شدند.
اعضای لشکر جهنگوی العالمی در ترور هدفمند شیعیان، گروگانگیری، کشتار مردم افغانستان، باجگیری و راهزنی دست دارند.
اعضای لشکر جهنگوی العالمی با استفاده از لباس پلیس و نیروهای ارتش عملیات‌های تروریستی زیادی را انجام داده‌اند و از مدت‌ها قبل تحت تعقیب هستند.
گروه‌های دیوبندی(وهابی) با کمک عربستان پشتیبانی مالی و لجستیک لشکر جهنگوی العالمی را به عهده دارند.
ابوسفیان معروف به معاویه رهبر ارشد گروه لشکر جهنگوی العالمی است که تا کنون عملیات‌های تروریستی زیادی را در کراچی و سایر شهرهای پاکستان طراحی و اجرا کرده که بیشتر به داعش منصوب می‌شود.
«کاشف علی» رهبر یکی از شاخه‌های لشکر جهنگوی العالمی است که با نام جندالله ترور شیعیان را در دستور کار خود قرار داده است.
از مجرمان تعداد قابل توجهی آر پی جی، نارنجک، بمب دست ساز و سلاح کلاشنیکوف به دست آمده است که نشان دهنده شبکه فعال این تروریست‌ها در پاکستان می‌باشد.
اعضای لشکر جهنگوی العالمی برای بازجویی به مکان نامعلومی انتقال یافته‌اند.
«علی بن سفیان» سخنگوی لشکر جهنگوی العالمی با ارسال پیام الکترونیکی به رسانه‌های پاکستانی اظهارداشت که گروه لشکر جهنگوی به خاطر جنگ علیه داعش در سوریه، شیعیان را هدف قرار می‌دهد
گروه شبه نظامی لشکر جنگوی العالمی مسؤولیت حمله تروریستی به عزاداران روز عاشورا در کابل را که سال 1390 به وقوع پیوست به عهده گرفت.
فردی که خود را سخنگوی یک گروه شبه نظامی وهابی موسوم به «لشکر جنگوی العالمی» معرفی کرده، در تماس با بی بی سی در پاکستان گفت که گروه وی حملات انتحاری کابل را انجام داده است.
لشکر جهنگوی العالمی که از شاخه‌های نظامی سپاه صحابه است به تازگی با نام داعش شیعیان منطقه دیره اسماعیل خان را تهدید کرد که دست از مذهب خود بردارند وگرنه همگی کشته می‌شوند.
لشکر جهنگوی العالمی در حال سازماندهی نیروهای خود در مرز افغانستان به ویژه منطقه «ننگرهار» و «اسپین بولدک» است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.