قدس آنلاین - یزد : در دیدار مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با شهردار یزد طرح ها، پروژه ها و همچنین فرصت های سرمایه گذاری در بخش های عمرانی شهری یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این زمینه تصمیماتی گرفته شد.

فرصت های سرمایه گذاری در بخش عمران شهری یزد بررسی شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در این دیدار با قدردانی از تلاش های شهرداری یزد در بحث سرمایه گذاری گفت: قطعا همکاری و تعامل این دو مجموعه می تواند به بهبود شرایط سرمایه گذاری در استان کمک کند.

علی نمازی با بیان اینکه ساختمان مالیه قدیم یزد هفته گذشته با حضور وزیر کشور افتتاح و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در  آن راه اندازی شد تصریح کرد: شهرداری می تواند با متمرکز کردن برنامه های خود در این مرکز، خدمات بهتری به سرمایه گذاران ارائه کند.

وی افزود: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، زمینه های لازم را برای  جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف فراهم کرده است و در کنار سایر دستگاهها حمایت های لازم را خواهد داشت.

شهردار یزد هم در این دیدار اقدامات اداره کل امور اقتصادی و دارایی در این بخش را ستود و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در زمینه سرمایه گذاری اعلام کرد.

محمد رضا عظیمی زاده از اجرای تعدادی طرح های سرمایه گذاری توسط شهرداری خبر داد و گفت: طرح های خود را با سیاست های مرکز خدمات سرمایه گذاری استان  منطبق خواهیم کرد و قطعا این تعامل سازنده و موثر است.

طی دو سال گذشته اقدامات موثری برای فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی به همت اداره کل امور اقتصادی و دارایی و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان صورت گرفته است و تشکیل بیش از 10 نشست سرمایه گذاری ، مرمت و بازسازی ساختمان مالیه به عنوان مرکز خدمات سرمایه گذاری و راه اندازی این مرکز از جمله اقدامات اساسی انجام شده در این زمینه است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.