عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فعاليت در حوزه توليد، فروش و صادرات سنگ هاي قيمتي كه با توسعه و تقويت اين صنعت همراه باشد مي تواند درآمد پايدار به دنبال داشته باشد.

فعالیت در حوزه سنگ‌های قمیتی درآمد پايدار را براي شهر به دنبال دارد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی خلیل موحدی محصل در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی مردم در اداره شهر تأثیر مستقیم دارد، اظهار کرد: باید گفت زمانی که مردم درآمد مناسبی نداشته باشند شهرداری نیز با مشکل اعتباری مواجه می‌شود و لذا باید بتوان زمینه‌های ایجاد درآمد پایدار را برای مردم ایجاد کرد.
وی ادامه داد: هم اکنون تعداد زیادی از فعالیت‌های اقتصادی در مشهد مقدس ظرفیت سرمایه‌گذاری بیشتر را ندارند شاهد هستیم که تعداد زیادی از واحدهای تجاری خالی مانده و بازار مسکن در رکود بوده و وضعیت بخش صنعت نیز به همین منوال است.
عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی مشهد مقدس بیان کرد: سنگ‌های قیمتی یکی از زمینه‌هایی است که هنوز فعالیت زیادی روی آن انجام نشده و بازار آنها اشباع نیست از طرفی خریدار و مصرف کننده محصولات نیز وجود داشته و می‌توان برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی در این بخش استفاده کرد.
موحدی محصل با تأکید بر لزوم خروج از رویه‌های تک بعدی برای توسعه اقتصاد، اظهار کرد: هم اکنون سرمایه‌گذاری در بخش ساخت و ساز رونق زیادی ندارد و باید با وارد کردن زمینه‌های فعالیت اقتصادی جدید در شهر برای توسعه این حوزه اقداماتی را انجام داد.
وی تصریح کرد: اگر برای توسعه اقتصادی شهر مشهد به ظرفیت‌های متنوع اقتصادی از جمله همین موضوع سنگ‌های قیمتی توجه داشت تا بتوان وضعیت معیشتی مردم و در نتیجه مدیریت شهری را ارتقا داد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.