قدس آنلاین- بیرجند: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:درراستای بهسازی وساماندهی اورژانس های کشور، هفته آینده اورژانس بیمارستان ولی عصر بیرجند افتتاح وآماده خدمات دهی به بیماران خواهد بود.

 اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج)بیرجند به زودی  افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، کاظم قائمی درجمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی اورژانس بیمارستان ولیعصر بیرجند،اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بحث ساماندهی اورژانس‌‌ها‌ست که در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.

وی با اشاره به همکاری و تشکیل اتاق فکر در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مبنی بر ساماندهی و بهسازی اورژانس‌ ها، اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده این دانشگاه به این نتیجه رسید که اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند تا حدودی تکمیل و قادر به رفع مشکلات مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: مشکل عمده ما در این شهرستان اورژانس بیمارستان ولیعصر بود که تنها بیمارستان آموزشی و درمانی استان است و خیلی از بیماران از سایر شهرستان ها به این بیمارستان مراجعه میکنند که درشان مردم، پزشکان و پرستاران نبوده و پرسنل آن امنیت فکری در محیط اورژانس این بیمارستان نداشتند.

قائمی بیان کرد: با توجه به بررسی‌ها صورت گرفته، بهسازی و ساماندهی اوژانس بیمارستان ولیعصر بیرجند در مدت سه ماه صورت گیرد که خوشبختانه با همراهی مردم و همکاری مسئولان این امکان میسر شد.

وی افزود: در ابتدا هیچ کدام از اورژانس‌های شهرستان بیرجند در لیست ساماندهی اورژانس‌های کشور نبوده که با پیگیری‌ های صورت گرفته با وزارت بهداشت این بیمارستان در لیست قرار گرفت تا بودجه سرانه‌ای به آن اختصاص داده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با قدردانی از وزیر بهداشت اظهار داشت: امیدواریم در هفته آینده اورژانس بیمارستان ولی عصر بیرجند پس از بهسازی و ساماندهی افتتاح شود.

قائمی افزود: اورژانس بیمارستان ولی عصر بیرجند پس از بهسازی و ساماندهی‌های صورت گرفته یکی از 5 اورژانس شاخص و برتر کشور خواهد بود که مدیران سایر دانشگاه‌ها از این بیمارستان بازدید می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: حدود یک سال نیم دیگر زمان نیاز است تا اورژانس‌های استان به وضعیت مطلوب خود برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.