قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ با راه‌اندازی این بیمارستان بخش اعظمی از نیازهای درمانی مردم شهرستان کوهرنگ برطرف می‌شود.

بیمارستان ۲۴ تختخوابی چلگرد در هفته دولت آماده تحویل می باشد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: بیمارستان 24 تختخوابی چلگرد در هفته دولت  آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

  قاسم قاسمی ده چشمه اظهار داشت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: این مرکز از بخش‌های بستری، زنان و زایمان، درمانگاه، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، فیزیوتراپی و داروخانه تشکیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه کلنگ احداث بیمارستان 24 تختخوابی چلگرد در سال 86 به ‌زمین زده شده است، گفت: تمام مقررات ملی ساختمان در احداث این بیمارستان رعایت شده است.

قاسمی ده چشمه گفت: با راه‌اندازی این بیمارستان بخش اعظمی از نیازهای درمانی مردم شهرستان کوهرنگ برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مجموعه این استان در تلاش هستند تا تمامی اقدامات لازم برای به بهره‌برداری رساندن این بیمارستان در سال جاری را انجام دهند.

وی اظهار داشت: بیمارستان علوم‌ پزشکی شهرکرد اعلام آمادگی کرده که به محض تکمیل ساختمان این بیمارستان  24تختخوابی تمامی اقدامات لازم را برای تجهیز کردن آن انجام دهد.

وی در ارتباط با ساختمان فرمانداری شهرستان کوهرنگ گفت : در یکساله گذشته اعتبارات خوبی  از محل اعتبارات امور عمومی و تملک دارایی ها برای ساختمان جدید فرمانداری این شهرستان پیش بینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد : با توجه به اينكه در سال‌جاري اعتبارات تخصيص يافته به اين شهرستان با تأخير زماني همراه بود و از سوي ديگر فصل كاري در اين شهرستان كوتاه و محدود است، برهمين اساس لازم است تا نسبت به تكميل و تسريع پروژه‌هاي در دست اقدام اين شهرستان اقدامات لازم صورت پذیرد.

قاسمی در ادامه از سالن ورزشی 1200 نفره کوهرنگ نیز بازدید و از نزدیک از روند اجرای این پروژه دیدن کردند.

وی در ارتباط با مسیر چلگرد – به سر آقا سید از گردنه عسل کشان افزود : در راستای بهسازی و تسطیح مسیر چلگرد- سرآقا سید از گردنه عسل کشان در شهرستان کوهرنگ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مطالعات حذف گردنه سخت‌گذر عسل‌کشان هم در دست انجام است، خاطرنشان کرد: گردنه عسل‌کشان در مسیر دهستان موگویی هرساله با بارش نخستین برف زمستانی بسته و ارتباط 4 هزار سکنه دهستان موگویی با مرکز شهرستان قطع می‌شود.

قاسمی طول تمام مسیر را 37 کیلومتر اعلام و بیان کرد:  هم‌اکنون عملیات بهسازی و تسطیح از گردنه عسل‌کشان تا روستای سرآقا سید به طول 17 کیلومتر با سرعت زیادی در حال انجام است که بهسازی 5 کیلومتر از آن به پایان رسیده است.

شایان ذکر است، چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در حدود 90 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.