مدارایی با بیان اینکه روحانی به وعده‌های خود عمل نکرده می‌گوید: اگر ناگزیر باشیم از روحانی حمایت کنیم، رأی وی نسبت به دوره قبل کمتر خواهد بود.

جوانان اصلاح‌طلب از دولت یازدهم دلسردند / احتمال رفتن روحانی به دور دوم وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سهیلا مدارایی دبیرکل حزب مشارکت مردمی و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره عملکرد دولت روحانی در قبال مطالبات اصلاح‌طلبان، گفت: روحانی در این زمینه متأسفانه چندان موفق نبوده و کمتر از یک سوم به تعهدات خود نسبت به اصلاح‌طلبان عمل کرد که منتظریم ببینیم ایشان در چندماه باقی‌مانده چه برنامه‌ای دارد.

مدارایی با بیان اینکه ما فعلاً گزینه‌ای غیر از روحانی نداریم، خاطرنشان کرد: باید در وزرا و افراد اطراف وی تغییر و تحولی بشود و در چندماه باقی‌مانده تعهداتی که نسبت به اصلاح‌طلبان و رئیس دولت اصلاحات داشته‌، انجام دهد. ما باید شاهد حضور چند وزیر اصلاح‌طلب در کابینه باشیم.

دبیرکل حزب مشارکت مردمی استان گیلان با اشاره به تغییرات اخیر در دولت، اظهار کرد: اخیراً تغییراتی انجام شد و رئیس‌جمهور سازمان مدیریت استخدامی را به جمشید انصاری سپرد که یکی از اصلاح‌طلبان معروف است. امیدواریم موارد دیگری از این تغییرات اتفاق بیفتد.

قائم‌مقام جبهه اصلاح‌طلبان ایران درباره مطالبه تغییر وزرا که اخیراً توسط اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود، تصریح کرد: باید این اتفاق بیفتد و اگر این کار انجام نشود احتمال رفتن روحانی به دور دوم زیاد است. هرچند مردم با اصلاح‌طلبان هستند اما جوانان اصلاح‌طلب دلسرد شده‌اند. اگر روحانی در کابینه تغییر و تحول ایجاد نکند، دلسردی محض بین جوانان اصلاح‌طلب شکل می‌گیرد.

وی افزود: در برخی استانها مدیران‌کل، فرمانداران و استانداران چون اصلاح‌طلب صددرصد نیستند و اعتدالی‌اند، از مدیران اصولگرا بهره می‌گیرند که در واقع رقیب روحانی محسوب می‌شوند و در حال آماده‌کردن صحنه برای رقبای روحانی هستند.

مدارایی درباره حمایت مشروط از روحانی که توسط برخی اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: حمایت ما از روحانی از همان ابتدا هم حمایت مشروط بود. وی به شرطهای خود عمل نکرد و اگر ما ناگزیر باشیم از روحانی حمایت کنیم،  رأی وی نسبت به دوره قبل کمتر خواهد بود و احتمال رفتن او به دور دوم وجود دارد. آقای روحانی اگر بخواهد رأیش را بالا ببرد، باید به سرعت در کابینه تجدیدنظر کند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره مشکلات اقتصادی جامعه، اظهار کرد: روحانی باید تیم اقتصادی خود را جابجا کند. تیم اقتصادی و رسانه‌ای او بسیار ضعیف هستند و باید جابجا شوند. اگر به همین منوال پیش برود مردم از نظر اقتصادی زمین خواهند خورد. مدیران اقتصادی دولت باید افراد متخصصی باشند که در این مدت کوتاه بتوانند تحولی ایجاد کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.