۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 414239

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از برگزاری همزمان مناقصه خرید، ساخت خط لوله و تلمبه خانه مسیر گوره به جاسک و انبار ذخیره سازی نفت خام تا ماه آینده خبر داد.

مناقصه ساخت خط لوله و انبار نفت جاسک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، حمید شریف رازی گفت: اسناد مناقصه ساخت خط لوله ٤٢ اینچی از گوره تا جاسک و پنج تلمبه خانه بزودی آماده خواهد شد.

وی افزود: طراحی بنیادی این پروژه همزمان با نهایی شدن مسیر در حال انجام است و هم اکنون در حال نقشه برداری و انجام گمانه های زمین شناسی هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران ادامه داد: با تعیین مسیر و مشخصات لوله مورد نیاز، کار خرید لوله ها آغاز خواهد شد.

وی در ادامه به آماده کردن اسناد مناقصه ساخت گوی های شناور پایانه جاسک اشاره کرد و گفت: اسناد مناقصه گوی های شناور پس از اسناد مناقصه خط لوله ارائه خواهد شد و از همه شرکت های داخلی و خارجی توانمند در این زمینه دعوت به عمل می آوریم.

شریف رازی با بیان این که ساخت تجهیزات و تاسیسات این پروژه ها به طور کامل در داخل انجام خواهد شد،اظهار کرد: منابع مالی پروژه پایانه ها از طریق فایناس و بخش خصوصی تامین می شود.

وی از تکمیل پروژه خط لوله چابهار خبرداد و گفت: پروژه در مراحل پایانی به سر می برد و تا پایان مهرماه به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.