خادمی با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر نفت گفت: نباید این جلسه غیرعلنی باشد.

 جلسه با زنگنه نباید غیرعلنی باشد /  قراردادهای نفتی یعنی ۳۲ سال استعمار و خیانت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره غیرعلنی برگزار شدن جلسه زنگنه با نمایندگان درباره قراردادهای جدید نفتی، اظهار کرد: بسیار عجیب است که این جلسه را غیرعلنی برگزار می‌کنند و هیچ ضرورتی برای این کار وجود ندارد و نباید این کار انجام شود.

وی با بیان اینکه موضوع قراردادهای نفتی به استقلال سیاسی و اقتصادی کشورمان حداقل تا 32 سال خدشه وارد می‌کند، گفت: نه‌تنها مردم اطلاعی از این قراردادها ندارند بلکه متأسفانه اطلاعات را به نمایندگان مردم هم نداده‌اند چرا که اگر مردم و نمایندگان از موضوع این قراردادها آگاه شوند اجازه نخواهند داد که چنین قراردادهایی منعقد شود.

خادمی با ابراز اینکه این قراردادها خیانت‌بار است، گفت: دشمن در 8 سال جنگ تحمیلی و چندین سال تحریم نتوانست کاری از پیش ببرد از این رو مطمئن باشند نمایندگان مردم نمی‌گذارند با دو برگ کاغذ چنین خیانتی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه این قراردادها شیوه‌ای من‌درآوردی است که معلوم نیست از طرف خارجی‌ها نوشته شده و از طرف انگلیسیها پیگیری می‌شود، گفت: هیچ دولتی که 4 یا 8 سال بر سر کار است حق ندارد در مورد 32 سال آینده ایران تصمیم بگیرد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نقش هیئت رئیسه مجلس در مورد قراردادهای نفتی گفت: امیدواریم رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجلس نگذارند چنین اتفاقی بیفتد چرا که نمایندگان هیئت رئیسه را انتخاب کرده‌اند که از منافع مردم و نظام دفاع کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.