قدس آنلاین - اراک- احمد مختاری: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وحدت و یکپارچگی کشورهای اسلام بر ضد ظلم و ستم حاصل اندیشه امام خمینی(ره) است

وحدت و یکپارچگی مسلمانان حاصل اندیشه ناب امام خمینی (ره) است

به گزارش قدس آنلاین، محمود واعظی در جریان بازدید از بیت تاریخی حضرت امام خمینی در شهرستان خمین افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و قیام امام راحل (ره) از سال ۴۲ فصل نوینی در حیات کشورهای اسلامی جهان به وجود آمد.

وی اظهارکرد: هم اینک الگوی اداره بیشتر کشورهای اسلامی برگرفته از قیام تحول آفرین امام خمینی (ره) است و این الگو روز به روز در حال فراگیر شدن است. وی بیان کرد: ظهورانقلاب اسلامی و حرکت تاریخی امام خمینی (ره) درس شجاعت و ایستادگی را ترویج داد .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: جهان اسلام و ملت های آزاده دنیا باید قدردادن میراث امام خمینی (ره) باشند. واعظی بیان کرد: توسعه همه جانبه و توزیع امکانات باید در زادگاه امام راحل با سرعت بیشتری صورت گیرد.

واعظی با تقدیر از عملکرد دولتمردان در پی گیری مشکلات شهرستان خمین افزود: دولت مصمم است تا مشکلات این شهرستان به ویژه معضل بیکاری را حل و فصل کند. وی گفت: بی تردید سفر هیات دولت به استان مرکزی برای همه مناطق این استان، به ویژه شهرستان خمین منشا خیر و برکت است.

بیت تاریخی امام( ره ) و خانه برادر آن حضرت (آیت الله پسندیده ) مورد بازدید وزیر ارتباطات ،هیات همراه و مسئولان استانی قرار گرفت. بیت تاریخی امام ( ره ) عمارتی چهار هسته ای است که چهار حیاط دارد، اما بر خلاف معماری خانه های سنتی ایرانی، هیچ کدام از حیاط ها نقش مرکزی ندارد. این بیت تاریخی حدود ۲۰۰ سال پیش در محله سه پل شهر خمین و در شمال رودخانه این شهر ساخته شده و به شماره ‎ ۱۷۴۶در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز شنبه به عنوان نماینده دولت وارد استان مرکزی شد. شرکت در شورای اداری محلات، دلیجان و خمین در محل پژوهشکده گل و گیاهان زینتی از دیگر برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان مرکزی بود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.