قدس آنلاین- بیرجند: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیرجند با تأکید بر اینکه دانش آموزان اتحادیه در کنار تحصیل کار انقلابی انجام می‌دهند گفت: امسال بنا داریم به فعالیت‌های اتحادیه در سطح مدارس رشد کمی و کیفی بدهیم که امیدواریم در این زمینه مسئولان دانش‌آموزان را در مدارس همراهی کنند.

فعالیت های انحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان درسطح مدارس افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سالاری دردیدار با نماینده مردم بیرجند ، درمیان وخوسف درمجلس شورای اسلامی  به بیان فعالیت‌های این اتحادیه در سطح مدارس پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه از تشکل‌های مؤمن و انقلابی در سطح مدارس حمایت نمی‌شود که انتظار داریم در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

سالاری به دیدار تاریخی اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: در دهه فجر سال گذشته نمایشگاه انقلاب توسط اتحادیه در بیرجند پیگیری شد که گزارش‌های آن به دفتر مقام معظم رهبری نیز ارسال شده است که ایشان از این فعالیت‌ها ابراز رضایت کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان اتحادیه در کنار تحصیل کار انقلابی انجام می‌دهند یادآور شد: امسال بنا داریم به فعالیت‌های اتحادیه در سطح مدارس رشد کمی و کیفی بدهیم که امیدواریم در این زمینه مسئولان دانش‌آموزان را در مدارس همراهی کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی بیرجند در ادامه افزود: در حال حاضر مؤسسه علمی آینده‌سازان اتحادیه که که در زمینه برگزاری آزمون‌ها و مشاوره علمی فعالیت می‌کند مکانی برای فعالیت‌های خود ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.