قدس آنلاین: دو جوان که سوار بر خودروی سواری بنز مشکی در تاریکی شب در محدوده بلوار طبرسی شمالی توقف کرده بودند دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت و شش تیر فشنگ از آنان کشف شد.

معمای بنز مشکی و دو جوان ششلول بند

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: تیم گشتی کلانتری طبرسی شمالی مشهد هنگام اجرای طرح تشدید گشت‌های شبانه و کنترل حوزه استحفاظی خود به خودروی سواری بنز مشکی که در زمین‌های اطراف بلوار طبرسی شمالی مشهد و در تاریکی شب توقف کرده بود مشکوک شدند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: افسر گشت پلیس برای بررسی مدارک و علت توقف خودرو در تاریکی شب وارد عمل شد. اما دو جوان که راننده و سرنشین خودروی بنز مشکی بودند اظهار داشتند به علت تمام شدن سوخت باک بنزین خودرو ناچار به توقف شده‌اند.

وی اظهار داشت: در این لحظه مأموران برای کمک به راننده خودرو وارد عمل شدند. اما دو جوان که دچار ترس و وحشت شده بودند اسلحه کلت کمری و شش تیر فشنگ آن را زیر خودرو انداخته و با تناقض گویی شک و ظن پلیس را بیشتر برانگیخته بودند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: با دستگیری دو متهم که 35 و 19 ساله هستند اسلحه کلت کمری و فشنگ‌های مربوطه نیز کشف و متهمان به کلانتری انتقال یافتند.

بررسی‌های سوابق یکی از متهمان پرونده نشان می‌دهد او در سال 1393 در ماجرای یک گروگانگیری مسلحانه که با شلیک اسلحه کلاشینکف فردی را به خاطر اختلافات قبلی ربوده و به یک گاوداری در جاده کلات انتقال داده بودند به عنوان مظنون به آدم ربایی و مرتبط با این پرونده دستگیر و پس از طی مراحل قانونی با اعترافات دو متهم دیگر پرونده، آزاد شده است.

سرهنگ محمد بوستانی تصریح کرد: در حالی تحقیقات پرونده برای کشف راز توقف بنز مشکی در تاریکی ادامه دارد که همدست متهم اصلی پرونده در اعتراف‌های اولیه خود بیان داشته از مشروبات الکلی نیز استفاده کرده و نمی‌داند اسلحه کلت متعلق به چه کسی است.

فرمانده انتظامی مشهد در بخش دیگری از این مصاحبه عنوان داشت: طرح تشدید گشت‌های شبانه پلیس با جدیت در دستورکار فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفته و از شهروندان انتظار داریم با مشاهده موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و نقش حساس و حیاتی خود را در پشتیبانی از اقدام‌های پلیسی و تولید امنیت ایفا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.